اخبار روز سینما جهان

پنج نفر در رابطه با مرگ متیو پری متهم شدند

متیو پری سال‌هاست که از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می‌برد، حتی در دوره‌ای که در سریال «دوستان» نقش چندلر بینگ را بازی می‌کرد.

به گزارش رویترز، مقامات پلیس آمریکا اعلام کردند که از حدود یک سال پیش تاکنون پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، ستاره سریال «دوستان» تحت تعقیب قرار گرفته اند.

دادستان مارتین استرادا در روز پنجشنبه 25 مرداد در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس، متهمان که بخشی از یک “شبکه جنایی زیرزمینی گسترده” شامل دو پزشک و یک دستیار آقای پری بودند، مقادیر زیادی کتامین به این بازیگر و دیگران تزریق کردند.

به گفته دادستان، متهمان از مشکلات اعتیاد آقای پری سوء استفاده کرده و از او سوء استفاده مالی کرده اند.

بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری 54 ساله به دلیل “اثرات حاد” کتامین، آرام بخش قوی، علاوه بر عواملی مانند از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام جان خود را از دست داد. آبان او سال گذشته از دنیا رفت.

برای ماه‌ها، کارآگاهان LAPD و ماموران فدرال در حال بررسی نحوه تهیه داروی کتامین توسط متیو پری بودند.

یکی یکی از دستیاران متیو پری هفتم آبان وی سال گذشته بیهوش در وان حمام منزلش پیدا شد و اورژانس که به سرعت در محل حادثه حاضر شد به محض انجام معاینات اولیه اعلام کرد که وی فوت کرده است.

گزارش کالبد شکافی در دسامبر 2023 نشان داد که این بازیگر مشهور به دلیل “اثرات حاد کتامین” درگذشت. آزمایشات سم شناسی نشان داد که بدن او حاوی مقادیر خطرناکی از این ماده است که برای بیهوشی کوتاه مدت استفاده می شود و خاصیت توهم زایی دارد.

افرادی که این مقدار کتامین در بدن خود دارند معمولا در حین جراحی تحت بیهوشی عمومی هستند و متخصصان بیهوشی وضعیت آنها را زیر نظر دارند.

سایر عوامل موثر در مرگ متیو پری غرق شدن، بیماری عروق کرونر (که منجر به انسداد یا تنگ شدن عروق کرونر می شود) و اثرات داروی ترک اعتیاد به مواد افیونی بوپرنورفین (مواد مخدر بسیار قوی) بود که در بدن وی شناسایی شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا