اخبار روز سینما

پنج نفر در ارتباط با قتل متیو پری، بازیگر سریال «دوستان» متهم شدند

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

متیو پری سال‌ها از اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می‌برد، از جمله در زمانی که او در سریال تلویزیونی «دوستان» نقش چندلر بینگ را بازی کرد.

پلیس آمریکا اعلام کرد که پنج نفر در ارتباط با مرگ متیو پری، ستاره سریال «دوستان» حدود یک سال پیش متهم شده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دادستان مارتین استرادا در روز پنجشنبه بیست و پنجم مرداد در یک کنفرانس خبری در لس آنجلس، متهمان که بخشی از یک “شبکه جنایی زیرزمینی گسترده” شامل دو پزشک و یک دستیار آقای پری بودند، مقادیر زیادی کتامین به این بازیگر و دیگران تزریق کردند.

به گفته دادستان، متهمان از مشکلات اعتیاد آقای پری سوء استفاده کرده و از او سوء استفاده مالی کرده اند.

بر اساس گزارش کالبد شکافی، متیو پری، 54 ساله، بر اثر “اثرات حاد” کتامین، آرام بخش قوی، و همچنین عواملی از جمله از دست دادن هوشیاری و غرق شدن در وان حمام جان خود را از دست داد. آبان او سال گذشته از دنیا رفت.

به گزارش رویترز، ماه ها کارآگاهان جنایی و ماموران فدرال در لس آنجلس در حال بررسی نحوه تهیه داروی کتامین توسط متیو پری بودند.

یکی یکی از دستیاران متیو پری هفتم. آبان او سال گذشته بیهوش در وان حمام منزلش پیدا شد و نیروهای اورژانس که به سرعت به محل حادثه شتافتند به محض انجام معاینات اولیه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

گزارش کالبد شکافی از دسامبر 2023 نشان داد که این بازیگر مشهور به دلیل “اثرات حاد کتامین” درگذشت. آزمایشات سم شناسی نشان داد که بدن او حاوی مقادیر خطرناکی از این ماده است که به عنوان یک بیهوشی کوتاه مدت استفاده می شود و خاصیت توهم زایی دارد.

افرادی که این مقدار کتامین در بدن خود دارند معمولا در حین جراحی تحت بیهوشی عمومی هستند و متخصصان بیهوشی وضعیت آنها را زیر نظر دارند.

عوامل دیگری که در مرگ متیو پری نقش داشتند، غرق شدن، بیماری عروق کرونر (که باعث انسداد یا باریک شدن عروق کرونر می شود) و اثرات بوپرنورفین، یک داروی اعتیاد به مواد افیونی (مواد مخدر بسیار قوی) بود که در وی شناسایی شد بدن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا