اخبار روز سینما

پنجمین قسمت از فیلم ماتریکس ساخته خواهد شد

استودیو سازنده سری فیلم های ماتریکس اعلام کرد که پنجمین فیلم از این مجموعه منتشر خواهد شد. فیلم ماتریکس ساخت آن ادامه دارد، اما جزئیات آن هنوز مشخص نیست.

این فیلم اولین فیلم از سری فیلم های ماتریکس خواهد بود که لانا و لیلی واچوفسکی آن را کارگردانی نخواهند کرد و درو گدارد وظیفه تولید را بر عهده خواهد گرفت. او همچنین با شریک خود گودراد تاکلیس و سارا اسبرگ فیلمنامه و تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت. لانا واچوفسکی، که آخرین فیلم ماتریکس، رستاخیز 2021 را نیز کارگردانی کرد، به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


قسمت پنجم فیلم ماتریکس

هنوز مشخص نیست چه کسی با دنیای ماتریکس خداحافظی خواهد کرد و آیا بازیگران مطرح کیانو ریوز و کری آن ماس را مانند تمام فیلم های قبلی در نقش های نئو و ترینیتی خواهیم دید یا خیر. تنها اطلاعات موجود این است که یحیی عبدالمتین دوم، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس و پریانکا چوپرا جوناس به فیلم پیوستند.

جزئیات داستان هنوز فاش نشده است. با این حال، برادران وارنر. جسی ارمن، مدیر تولید موشن پیکچرز، موافق است که داستان، دنیای فانتزی را بدون دور شدن از آنچه که سریال را تا این حد موفق کرده است، پیش خواهد برد.

درو، کارگردان این قسمت از فیلم های ماتریکس، با ایده جدیدی به برادران وارنر آمد که بسیاری معتقد بودند راهی باورنکردنی برای ادامه دنیای ماتریکس خواهد بود. آرمان در بیانیه خود گفت:

سریال ها و شخصیت ها. برادران وارنر کل تیم دیسکاوری از اینکه درو روی فیلم جدید ماتریکس کار می کند هیجان زده هستند.

فیلم ماتریکس

«گدارد» در مورد فیلم های ماتریکس چنین گفت:

اغراق نیست اگر بگویم فیلم های ماتریکس زندگی من را تغییر داد. هنر لانا و لیلی هر روز به من الهام می‌بخشد و از فرصتی که برای گفتن داستان‌هایی در دنیای آن‌ها به دست آوردم سپاسگزارم.

ماتریکس که اولین بار در سال 1999 منتشر شد و یکی این فیلم یکی از تاثیرگذارترین فیلم های علمی تخیلی تمام دوران به حساب می آید. چهارمین فیلم او، اولین فیلمی که تنها به کارگردانی لانا پس از 18 سال وقفه ساخته شد، ناامیدی بزرگی در گیشه بود. این فیلم تنها 159 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 190 میلیون دلاری خود فروش داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم Matrix 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا