پژمان جمشیدی در آخرین فعالیت خود به عنوان بازیگر در سریال «محکومین» مقابل دوربین مرد سیامک قرار گرفت تا پنجمین حضورش در شبکه خانگی او را به سمت بازی در یک درام اجتماعی سوق دهد.

به گزارش بازتاب آنلاین، پژمان جمشیدی که عنوان پرفروش ترین بازیگر سینمای ایران را در اختیار دارد به تازگی از سینما به شبکه خانگی نقل مکان کرده است تا تجربه جدیدی را در این عرصه ثبت کند.

او در اولین سال های ورودش به عرصه بازیگری با بازی در تله فیلم شرف قد افضل کار خود را در شبکه خانگی ضبط کرد اما اولین سریال خانگی خود را در سال ۱۳۹۸ بازی کرد و این مسیر با بازی در سریال خوب بد شروع شد. ، بچه گربه / رادیواکتیو به کارگردانی محسن چگینی و ادامه حضور در سریال های آفتاب پرست، آنتن و عفای تهران. در همین حال او در سکانسی از سریال «چند بهار در زندگی توست؟» ظاهر شد. با اجرای سروش صحت نیز بازی کرد.

«آفه تهران» جدیدترین سریالی است که پژمان جمشیدی در شبکه خانگی منتشر کرده است.

پژمان جمشیدی پس از همکاری با سامان مقدم و پیمان معادی در سریال «عفای تهران» تمام توجه خود را معطوف بازی در فیلم کرد و تا حدودی از شبکه خانگی فاصله گرفت. او به این شبکه بازگشته و مدتی است که در سریال Condenados بازی می کند.

سریال «محکوم» اولین تجربه کارگردانی سیامک مردانه است که پژمان عهده دار آن است. یکی یکی از نقش های اصلی است. این سریال یک درام اجتماعی است و جمشیدی با بازیگرانی چون ساره بیات و سیامک انصاری همبازی است. الهام کردا، کروش تهامی، رامین پرخمی و اسماعیل محرابی دیگر بازیگران این پروژه هستند.

سریال محکومان یکی از محصولات فیلمو به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری تهیه کننده سریال های موفق «سقوط» و «هییت گمشده» است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما