اخبار روز

پناهگاه جدید در پایتخت


به گزارش پی ام آپ، معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره ساخت آرامگاه های جدید در مناطق و مناطق مختلف پایتخت گفت: در این راستا مناطق و مناطق متعددی در معرض کار و مطالعات کارشناسی است و نیاز به هماهنگی با نهادهای مافوق دارد. . و دستگاه های مختلف

حسین نظری در حاشیه مراسم افتتاحیه نقاشی دیواری مشارکتی نقش مهر که صبح امروز با حضور رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 برگزار شد، درباره آخرین اقدامات و مطالعات مربوط به ساخت ضریح های جدید در پایتخت گفت: ساخت مقبره های جدید در سال های اخیر مطالعات در این دوره مدیریت شهری این مطالعات پیگیری و تکمیل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ساخت آرامگاه های جدید یک کار اساسی و چندوجهی است، گفت: این کار تنها در اختیار شهرداری تهران نیست و نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه های مختلف است.

وی در خصوص ساخت آرامگاه های جدید در مناطق و نقاط مختلف شهر تهران گفت: از این حیث نقاط و عرصه های مختلف دستخوش کار و مطالعات کارشناسی شده است و لازم است با نهادهای قبلی و نهادهای مختلف هماهنگ شود.

نظری افزود: متأسفانه تهران در سال های اخیر با چالش و معضلی به نام حریم خصوصی مواجه بوده و در نتیجه این چالش، حریمی برای شهر تهران باقی نمانده است تا در آن مقبره های جدید بسازد. اما با تمام این شرایط بین 3 تا 4 نقطه و محوطه برای قبرستان های جدید در دستور کار است که در مدت کوتاهی پس از اتمام مطالعات به شورای شهر ارسال می شود.

نظری ادامه داد: یکی از مکان هایی که به عنوان قبرستان جدید در نظر گرفته شده، کوه های بی بی شهربانو است و در حال حاضر در حال مذاکره در این زمینه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع نگهداری شهر تهران و حمل و نقل در پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران با شهرداران مناطق نیز دیدار کرد. به عنوان کارشناسان حوزه خدمات شهری و با توجه به تاکید شهردار تهران، موضوع قرارداد با پیمانکاران خدمات شهری با تغییراتی مواجه است و این موارد اجرایی شده است.

نظری با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با شهرداران مناطق در رابطه با تقسیم کار در امور جمع آوری زباله و زباله در پایتخت، گفت: خوشبختانه با شهرداران مناطق و انشاءالله توافقات نهایی شده است. ای کاش به زودی تحولی در حوزه جمع آوری و جمع آوری زباله رخ دهد که شاهد آن باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران در نظر دارد مخازن زباله شهر تهران را تغییر دهد، اضافه کرد: این اصلا منطقی نیست و حرفی غیرکارشناسی است؛ البته این موضوع به هیچ وجه منطقی نیست. چرا که موضوع روند جمع آوری زباله با تعویض مخازن حل نمی شود.

نظری با بیان اینکه بحث جمع آوری زباله و زباله موضوع بسیار مهمی در شهر تهران است، گفت: این کار با مشارکت و رفاقت مردم تقویت می شود و همچنین در حال برنامه ریزی برای تقویت مناطق پیمانکاری هستیم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا