اخبار روز سینما

پل مسکال برای بازی در نقش شکسپیر برای فیلم همنت وارد مذاکره شد

برای سال های گذشته ماهیچه پل خیلی تاثیرگذار بود و مشکل به نظر می رسد این فیلم شماست در فیلمی به کارگردانی کلوئی ژائو نقش شکسپیر جوان را بازی می کنیم.

در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد فیلم Hamnet وجود دارد، اما اعلام شده است که مسکال در کنار جسی بکلی بازی خواهد کرد. بکلی نقش اگنس شکسپیر، همسر نامزد نمایشنامه نویس معروف را بازی می کند. این دو نفر با هم می توانند تیم قدرتمندی را تشکیل دهند، شاید کارگردانی برنده اسکار مانند «ژائو» به آنها ملحق شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


پل مسکال در فیلم همنت شرکت کرد

«پل مسکال» درباره نقش و همکاری خود با «ژائو» گفت:

کتاب همنت واقعاً ویرانگر است. اگر کوچکترم به من می گفت که این فیلم امسال فیلمبرداری می شود، باور نمی کردم. ما قبلاً با جسی بازی کرده بودیم، اما هرگز در یک فیلم با هم ظاهر نشدیم. او یکی او یکی از بازیگران خوب امروزی است و «ژائو» هم همینطور. یکی او یکی از افرادی است که بی صبرانه منتظر همکاری با او و ورود به دنیای شخصیت هایش هستم.

این فیلم شماست

همنت برگرفته از رمان نویسنده مگی اوفارل به همین نام است که در سال 2020 منتشر شد. این رمان داستان تخیلی «همانت» پسر «اگنس» و «ویلیام» را روایت می کند. این رمان بسیار غم انگیزی است که احساسات والدین پس از مرگ همینت در 11 سالگی را روایت می کند.

این داستان به عنوان اساس خلقت یکی «ویلیام شکسپیر» یکی از مشهورترین آثار هملت است. نسخه تئاتری این رمان توسط کمپانی سلطنتی شکسپیر سال گذشته منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پل مسکال چیست؟ از بازی او در فیلم های اخیرش راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: برخورد دهنده

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا