اخبار روز

پلوسی: هدف من در زندگی این است که ترامپ دیگر هرگز وارد کاخ سفید نشود

به گزارش ایسنا، تأثیر «نانسی پلوسی» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را می توان در تغییرات اخیر در حزب دموکرات مشاهده کرد. تغییراتی که منجر به تغییر شکل رقابت های ریاست جمهوری 2024 در چند هفته کوتاه و تکان دهنده برای رسیدن به کاخ سفید شد و به جای جو بایدن، معاون او کامالا هریس اولین شانس خواهد بود.

پلوسی نقش کلیدی در متقاعد کردن بایدن برای کنار رفتن از رقابت داشت. به محض رفتن بایدن، این نانسی پلوسی بود که به سرعت از کامالا هریس و معاونش تیم والز حمایت کرد. پلوسی می‌گوید این تحولات ارتباط چندانی با خود بایدن که دوستی 40 ساله با او دارد، ندارد.

به گفته پلوسی، این درباره «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواهان است. شخصی که پلوسی را “دلقک و احمق”، “نفت فروش مار”، “اسمش چیست” و “موجودی از مرداب سیاه” خطاب می کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این سیاستمدار برجسته دموکرات که از تک تک کلمات خود برای انتقاد استفاده می کرد، گفت: چگونه می توانم این را به زیباترین شکل ممکن بگویم؟ “هدف من در زندگی این بود که این مرد دیگر هرگز پا به کاخ سفید نگذارد.”

پلوسی روز چهارشنبه با خبرنگاران و منتقدان درباره کتاب جدید خود با عنوان “هنر قدرت، داستان من به عنوان اولین زن آمریکایی رئیس مجلس” صحبت کرد که خواستار پایان دادن به خشونت های سیاسی در ایالات متحده است. اما این آخرین فصل نانوشته کار پلوسی است که نشان می دهد قدرت نرمی که او هنوز در اختیار دارد می تواند مسیر تاریخ را تغییر دهد.

نانسی پلوسی درباره تلاش‌هایش برای حذف بایدن از رقابت‌های انتخاباتی گفت: «من فکر می‌کنم بخشی از هدف ما در این زمینه حفظ میراث بایدن بود، میراثی افسانه‌ای که اگر این فرد وارد کاخ سفید شود، از بین می‌رود.» “.”

به گفته پلوسی، نه تنها کاخ سفید، بلکه کنترل کنگره نیز در نوامبر امسال در خطر بود. او این را از قانون‌گذاران نگران شنید و خودش هیچ «مسیری به سوی پیروزی» برای بایدن ندید.

او گفت: «من واقعاً یک کمپین بهتر می‌خواستم.

این سیاستمدار دموکرات درباره تنها مناظره بایدن و ترامپ در انتخابات نوامبر که در ماه ژوئن انجام شد و منجر به عملکرد ضعیف بایدن شد، گفت: من شوکه شدم و پس از آن فشار دموکرات ها بر او افزایش یافت. من قبلا هرگز بایدن را چنین ندیده بودم.»

او گفت که مهم است که به سادگی موفقیت های گذشته را بازگو کنیم، همانطور که بایدن انجام داده است تا به رای دهندگان نشان دهیم که چگونه به اهداف خود دست یابند. اما انتخاب واقعاً مربوط به کاری است که بعداً انجام می دهید. پلوسی گفت: «انتخابات مربوط به آینده است.

نانسی پلوسی در پاسخ به این سوال که آیا دموکرات ها می توانند کنترل مجلس نمایندگان را در سال جاری به دست آورند، گفت: این طرح است. دموکرات ها در حال حاضر تنها اکثریت سنا را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عنوان کتابش اشاره ای به کتاب «هنر معامله» ترامپ است، گفت: هیچ کدام از کارهایی که من انجام می دهم به جز سقوط او ربطی به او ندارد.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا