اخبار روز

شهربازی نژادفلاح کرج به دلیل نداشتن استاندارد پلمپ شد!/جزئیات

بر اساس گزارش اداره کل استاندارد استان البرز، با توجه به عدم وجود استاندارد لازم برای نصب تجهیزات جدید (تاب زنجیری) بدون مجوز استاندارد در بوستان جهان یا پارک نژادفلاح کرج، با پیگیری های لازم توسط اداره کل استاندارد استان البرز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، این پارک پلمب شده است.
شهربازی نژادفلاح کرج به دلیل نصب تجهیزات بدون مجوز استاندارد پلمب شد که منجر به حادثه شد.
علیرضا عاقلی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در گفت وگو با پی ام آپ، اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل استاندارد استان البرز در رابطه با عدم وجود استانداردهای لازم برای نصب جدید تجهیزات (تاب زنجیری) بدون مجوز استاندارد در بوستان جهان یا پارک نژادفلاح کرج با پیگیری های لازم از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج این پارک را پلمب کرد.
وی افزود: سازمان متولی در خصوص این بهره برداری شکایت قانونی کرده است. تمامی پارک هایی که قرار است بهره برداری شوند باید استاندارد لازم را داشته باشند.
عاقلی با اشاره به اینکه تمامی شهرها و پارک های بازی که دارای تجهیزات بازی هستند باید استانداردهای لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: تمامی اپراتورهایی که می خواهند از تجهیزات مورد نیاز در پارک ها استفاده کنند باید استانداردهای لازم را طبق قانون کسب کنند. متصدی واقعی و قانونی که بدون داشتن مجوز استاندارد در پارک ها و زمین های بازی از وسایل نو و قدیمی استفاده می کند مجرم بوده و با همکاری مراجع قضایی محل مربوطه پلمب می شود.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج ادامه داد: جان مردم برای ما مهمتر از هر چیز دیگری است و باید در مورد متخلفان قانون اعمال شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا