اخبار روز سینما جهان

پشت پرده عکس تکان‌دهنده و غم‌انگیز آلن دلون چه بود؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، دختر «آلن دلون» تصویری از این ستاره سابق سینمای فرانسه در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایسنا، در ابتدا با دیدن این تصویر در فضای مجازی شک می کنید که هوش مصنوعی است اما به نظر می رسد این تصویر واقعی است.

در این تصویر که «انوشکا دلون» در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده، آلن دلون سالخورده با چهره ای متفاوت از آنچه در ذهن ماست دیده می شود.

«انوشکا» با انتشار این عکس نوشت: از پدرم عکس گرفتم. فکر کنم خاطره لحظه های ما بود. من بسیار سپاسگزارم که با او صبحانه خوردم و این لحظه ای بی نظیر و شیرین در دنیای بی رحم من است. من او را خوش تیپ یافتم. با نگاه همیشگی و آبی پولادینش، سرزنده، مثل یک مبارز، که به من قدرتی غیرقابل تصور می دهد.»

آلن دلون که در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار بازی کرده است، اولین بار در سال 1960 زمانی که 25 سال داشت توسط کارگردان فیلم رنه کلمنت با بازی در فیلم “ظهر بنفش” کشف شد.

بسیاری از فیلم‌های با بازی «آلن دلون» به کلاسیک سینما تبدیل شدند و در طول دوران حرفه‌ای خود با کارگردانان معروفی چون «آنتونیونی»، «ویسکونتی»، «ملویل» و «گدار» و در کنار بازیگران بزرگی چون «ژان گابن»، عمر شریف، «لینو ونتورا»، «کلودیو کاردیناله»، «مونیکا ویتی» و… جلوی دوربین رفتند.

دلون اولین بار در سال 1961 با فیلم «لذت زندگی» و سپس با فیلم های «کسوف» (1962)، «پلنگ» (1963) و «آقای کلاین» (1976) وارد جشنواره فیلم کن شد. در سال 2019، نخل افتخار کن را دریافت کرد.

245245

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا