اخبار روز سینما

پشت پرده دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ [+جزئیات]

آخریناً اخبار عجیبی از دزدی مهران مدیری به انتشار رسیده که در ادامه به پشت پرده دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ پرداخت.

دزدی فیلمنامه قهوه تلخ مهران مدیری به تازگی حواشی زیادی را برای این سلبریتی آفرید تمام شدنی نیست و کار به این که کیهان در این رابطه درباره دزدی مهران مدیری برای فیلمنامه سریال قهوه تلخ نوشت.

بیشتر بخوانید:

مهاجرت مهران مدیری حقیقت دارد؟

پشت پرده دزدی مهران مدیری در سریال قهوه تلخ

به گزارش کیهان و به نقل از خبر آنلاین ؛ در دهه‌ی 80، مرحوم محمدرضا، طرح فیلمنامه‌ای را برای ارائه برگرفته از رمان ماشاءالله‌خان در بارگاه هارون الرشید. این فیلم درباره‌ای بود که از زمان معاصر به قرون وسطی سفر می‌کند و درباریان‌هارون الرشید دم‌خور و ماجراهایی را از سر می‌گذراند.

فیلمنامه‌ی این، به دلیل برداشت از یک رمان و خاطره‌ای نام نویسنده‌اش، هیچگاه ساخته نمی‌شود. مدتی بعد که محمدرضا اعلامی از دنیا می‌رود سریال قهوه تلخ با شباهت بسیار زیاد به همان فیلمنامه فیلمنامه می‌شود.

در ادامه می توانید تصویری از سریال قهوه تلخ را ببینید:

دزدی مهران مدیری برای فیلمنامه سریال قهوه تلخ

دزدی فیلمنامه قهوه تلخ مهران مدیری

رسانه های داخلی در همان زمان پخش شد که این سریال تیتر زدند «کپی‌برداری قهوه تلخ رمان قبل از انقلاب» اما در این سریال از روی منبع منبع دراماتیکی که توسط اعلامی اعلامی نوشته شده بود، تولید شد که دلیل موفقیت موفقیت چشمگیری بود که کسب کرد. نادیده گرفته شد و حالا دوباره پس از سال‌ها، رسانه‌های داخلی به این بحث.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا