اخبار روز سینما

پشت پرده ازدواج سندی با دختری که همسن دخترش است !!!

به اخبار خبری از پشت پرده ازدواج مجدد سندی خواننده ایرانی که خارج از کشور در رسانه ها مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را منتشر می کند که.

شهرام چشم آذر معروف به سندی مجددا ازدواج کرده است سندی خواننده خارج از کشور که در لس آنجلس زندگی می کند با خانمی به نام شبنم ابراهیمی که گفته می‌شود اختلاف سنی با او ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:

همسر چهارم سندی چه کسی است؟

ازدواج مجدد سندی با یک دختر جوان همه را شوکه کرد

پشت پرده ازدواج مجدد سندی

این خواننده ازدواج اول خود دارای چهار فرزند به نام‌های و کوروش و برنا نیکی می‌باشد ازدواج با یک جوان همسن باعث می‌شود که عکس‌های زیادی به وجود می‌آید که زندگی هرکسی به خودش مربوط می‌شود و نباید درباره نظر کند.

شهرام چشم آذر معروف به متولد ۱۳۳۶ در آبادان و بعد از جنگ ایران و عراق به آمریکا مهاجرت و در حال حاضر در این کشور زندگی می‌کند. سندی هیچگاه به بازگشت و در آمریکا با تاسیس یک ایرانی به فعالیت پرداخت خشایار پسر سندی خواننده می باشد.

حواشی در مورد ازدواج شهرام آذر خواننده معروف ایرانی

حواشی در مورد ازدواج شهرام آذر خواننده معروف ایرانی

همیشه ازدواج مجدد چهره‌های سرشناس توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. یکی از حواشی که برای سندی وجود دارد نظر او درباره محسن چاوشی بود که صدای چاوشی کامپیوتری بود وقتی که حرف را زد بعضی هواداران چاوشی به پیج اینستاگرام او و به این خواننده توهین کردند تا این که محسن چاوشی چاوشی از هوادارانش هوادارانش خواستند که خودشان را بکنند. شهرام آذر معروف سندی را یکی از خواننده های همشهری خود می خواند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا