اخبار روز سینما

پشت پرده اتهامات جنسی فرانسیس فورد کاپولا چیست؟

روز جمعه، نشریه ورایتی ویدیویی از صحنه فیلمبرداری فیلم مگالوپلیس منتشر کرد که در آن « فرانسیس فورد کاپولا »، کارگردان فیلم، در حال بوسیدن یکی از بازیگران سیاهی لشکر در یک کلوب شبانه دیده می‌شود.

این ویدیو به نظر می‌رسد ادعای منابع ناشناس گاردین مبنی بر رفتار غیرحرفه‌ای «کاپولا» با برخی از بازیگران را تأیید می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پشت پرده اتهامات جنسی فرانسیس فورد کاپولا چیست؟

نشریه ددلاین به تازگی زن حاضر در ویدیوهای ورایتی را شناسایی و با او گفت‌وگو کرده است. این زن، «رینا منز»، گزارش ورایتی را تهوع‌آور دانسته و بیان کرده که «کاپولا» هیچ‌گونه رفتار غیرحرفه‌ای در صحنه فیلمبرداری نداشته است.

او تأکید می‌کند که این صحنه فیلمبرداری در یک محیط بسته و خصوصی بوده و حضور ویدیو در این شرایط را مسخره و بسیار غیرحرفه‌ای می‌داند. «منز» همچنین گفته که «کاپولا» به‌عنوان فردی حرفه‌ای و جنتلمن در صحنه حاضر بوده و با او بسیار محترمانه برخورد کرده است.

نشریات معتبر مانند ورایتی، گاردین و هالیوود ریپورتر به نظر می‌رسد در تلاش هستند تا اعتبار «کاپولا» را خدشه‌دار کنند. ددلاین به این نکته اشاره می‌کند که ممکن است دلیل این تلاش‌ها، تلاشی برای زیر سوال بردن یکی از بزرگ‌ترین فیلمسازان زنده آمریکا در زمانی باشد که او به تازگی همسرش را از دست داده است.

این نشریه همچنین از انتقاد به «کاپولا» به خاطر هزینه کردن 120 میلیون دلار از سرمایه شخصی‌اش روی مگالوپلیس ابراز تردید کرده و از او به خاطر جسارت در تحقق بخشیدن به این پروژه تقدیر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتهامات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا