اخبار روز سینما

پشت صحنه ثبت نام شهربانو منصوریان به عنوان نماینده مجلس + توضیحات علیرضا دبیر

در یک مصاحبه مشخص است که شهربانو منصوریان کاندیدای نمایندگی مجلس است. پشت پرده ثبت نام شهربانو منصوریان به عنوان قائم مقام چرا؟

ثبت نام شهربانو منصوریان به عنوان قائم مقام

شهربانو منصوریان (زاده ۸ بهمن 1364 در سمیرم) ووشوکار اهل فارس. او همچنین خواهر دیگر ووشوکاران ایران، الهه و سهیلا منصوریان است. یکی از افتخارات او کسب 5 مدال طلا در مسابقات جهانی ووشو است.

شهربانو منصوریان کاندیدای مجلس شد

تجلیل ویژه شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر

تجلیل ویژه شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر او در این مصاحبه توجه او را به خود جلب کرد. او از فرصت های فراهم شده برای کشتی گیران می گوید و انتظار دارد که همین فرصت ها برای رزمی کاران زن نیز فراهم شود. با این حال پشت صحنه کاندیداتوری شهربانو منصوریان برای نمایندگی مجلس چرا؟ او در پایان مصاحبه می گوید:

من می خواهم در ووشو حرکتی انجام دهم تا یک خوابگاه بسازم، بنابراین برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردم.

پشت صحنه کاندیداتوری شهربانو منصوریان برای مجلس را بشنوید:


اله منصوریان به همراه خواهرش شهربانو در یک برنامه گفت‌وگوی ضبط‌شده که داستان‌های عصبی بودن را تعریف می‌کرد، گفت که الهام کارخنده بازیگر سینما با وعده‌های مالی از جمله خانه و ماشین و هر کدام 100 میلیون بخش نقد به آنها مراجعه کرده است. و می خواست آنها را هدف تبلیغات چادر قرار دهند. آنها اظهار داشتند که اگرچه پس از انجام خواسته ها از چادر استفاده کردند، اما حتی پس از گذشت چند سال از وفای به عهد خبری نبود و نتوانستند چیزی به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا