به گزارش مانیبان، متن آگهی هایی که مردم را به خرید دستگاه های خودپرداز بانکی وسوسه می کند «خرید مستقیم از واردکننده، خرید باکیفیت ترین دستگاه با قیمت مناسب، انواع دستگاه های خودپرداز و خرید و تحویل بدون نقد اصل با صفر درصد، قیمت شروع از 40 میلیون تومان، معاف از مالیات، بدون قطع یا اوراق، مشارکت بانکی بدون مالیات، درصد سود 60 تا 70 درصد، دستگاه های قانونی و سالم بدون قطع یا خرابی یا قطعات یدکی اورجینال و پشتیبانی مادام العمر، این شرکت دارای انبار لوازم یدکی و کد ثبت نام جهت مراجعه شما مشتریان گرامی درآمد ماهانه حداقل 5 میلیون سپرده گذاری سود بانکی ماهانه اخذ امتیاز برای درخواست وام رونق معاملات تعویض بانک معتبر با قرارداد رسمی تحویل فوری امکان پخش از انبار، تسویه در محل دوربین، روتر پارویی، سوئیچ، پیکربندی در انبار، رایگان، از صفر تا صد مرحله بانکی، شرایط نقدی و اقساط، از صفر تا صد پله بانکی برای آن است. مسئولیت شرکت، خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد، تکنسین های آموزش دیده در تمامی استان ها حضور دارند، در صورت خرابی در کمتر از 2 ساعت ارسال می شوند، دستگاه با صفر درصد پیکربندی و تحویل می گردد. مشاوره و تجربه با شماره تماس بگیرید “

تبلیغات زیادی برای فروش دستگاه های خودپرداز در فضای مجازی منتشر می شود، اما وقتی با برخی از آنها تماس می گیریم متوجه می شویم که فروشندگان اصلی که تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست هم نیست، با استخدام بازاریاب به کسب و کار خود رونق داده اند. .

البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که دستگاه های خودپردازی که این افراد می فروشند همگی دست دوم و گاهی به قول خودشان دست سوم هستند. دلیل آن محدودیت هایی است که به دلیل تحریم ها برای واردات این دستگاه های خودپرداز داریم.

یکی وی در مورد فروشندگان می گوید به جز خود بانک ها هیچکس به دستگاه های خودپرداز جدید وارداتی دسترسی ندارد، همه این خودپردازهایی که آزادانه خرید و فروش می شوند استفاده می شود، البته یادش هم هست که درست است که برخی شرکت ها شروع به کار کردند. برای مونتاژ این ماشین‌ها در سال‌های اخیر، اما از آنجایی که قسمت اصلی آن یعنی برد آن وارداتی است و بردهای وارداتی گارانتی ندارد، خریداران ترجیح می‌دهند دستگاه‌های دست دوم را خریداری کنند.

در واقع اگر بخواهید یکی برای خرید یکی از این خودپردازها و کسب درآمد از آن باید حداقل 35 تا 40 میلیون تومان هزینه کنید. یکی از فروشندگان دستگاه هایی که کیفیت بهتر و تضمینی دارند 60-70 میلیون تومان برای خریداران هزینه دارد اما دیگر نگران خرابی و قطع شدن آن نیستند!

تا مشتری ثابت بماند و یکی برای فروش این دستگاه ها اطمینان حاصل می شود که از صفر تا صد دستگاه با شرکت ما مونتاژ می شود، حتی با بانک قرارداد می بندیم و سود هر تراکنش بین 60 تا 40، 40 درصد شرکت فروشنده تقسیم می شود. . و 60 درصد خریدار! بدیهی است که ارائه کلیه ضمانت ها و مدارک درخواستی بانک از ارائه مدارک شناسایی گرفته تا سفته ای که تضمین می کند وجه تقلبی در دستگاه قرار نمی گیرد بر عهده خریدار است.

ترفندهایی برای کسب درآمد بیشتر با دستگاه خودپرداز

از آنجایی که صاحبان این دستگاه های خودپرداز از تراکنش هایی که انجام می شود درآمد کسب می کنند، بسیاری از آنها برای سود بیشتر دست به کارهای عجیب و غریب می زنند. به عنوان مثال با افتتاح حساب های متعدد و تهیه کارت های بانکی مختلف و حتی استخدام افراد در طول روز، تراکنش های مختلفی را با دستگاه های خودپرداز خود انجام می دهند.

عده‌ای هم هستند که حاضر نیستند این پول را خرج کنند و به اصطلاح افرادی را استخدام می‌کنند تا تعداد تراکنش‌ها را افزایش دهند، دستگاه‌های خودپردازی را که در همسایگی‌شان کار می‌کند تخریب می‌کنند و از این طریق سعی در افزایش تعداد مشتریان خود دارند. ، تاریخچه این دستگاه های خودپرداز با مالکان خصوصی. پول درآوردن با آنها سخت است.

اولین عابر بانک خاورمیانه در ایران

اولین خودپردازی که در ایران راه اندازی شد در واقع اولین خودپردازی بود که در سال 1330 در خاورمیانه راه اندازی شد. به گروهی از کشورهای پیشرفته جهان که از سیستم های بانکداری خودکار کامپیوتری استفاده می کردند.

در 16 بهمن زمانی که این دستگاه راه اندازی شد، راد لون، افسر آموزشی موسسه باروس، کارت اعتباری خود را در جای مخصوص روی پیشخوان خودکار کامپیوتر قرار داد و 10 ثانیه بعد به طور خودکار پول مورد نیازش را به او دادند و این باعث خوشحالی او می شود. به مردم .

منبع: همشهری آنلاین


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما