اخبار ورزشی

پس از پیروزی ایران مقابل افغانستان/ اولین اظهارات قلعه نویی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایزان گفت: از دقیقه 60 به چند بازیکن کلیدی خود استراحت دادیم و آنها را بیرون آوردیم تا برای بازی با قرقیزستان آماده شوند.

د از پیروزی ۶ بر یک تیم ملی ایران مقابل تیم ملی ایزان، سرمربی تیم ملی ایران، امیر قلعه‌نویی، از بازیکنانش تشکر کرد و گفت که آنها با انگیزه بالایی بازی کردند و بهترین خود را در زمین نشان دادند. او همچنین اظهار داشت که در اینگونه بازی‌ها، اگر با تمام تلاش و انگیزه بازی نشود، بازی کردن سخت خواهد شد.

قلعه‌نویی افزود که خیلی خوشحال است که بازیکنانش از ابتدا تا پایان بازی با انگیزه بالایی بازی کردند و به گل‌های زیادی هم دست یافتند. او افزود که پس از گل‌های زیادی که به دست آوردند، برخی از بازیکنان کلیدی را استراحت داده و برخی بازیکنان جوان‌تر را به زمین فرستاده‌اند تا بتوانند تجربه کسب کنند.

درباره بازی با تیم ملی قرقیزستان، قلعه‌نویی تاکید کرد که تیمشان یک برنامه ریکاوری خوب دارد و پس از دقایق ۶۰ بازی، برخی از بازیکنان کلیدی را استراحت داده و آن‌ها را برای بازی با تیم ملی قرقیزستان آماده کرده‌اند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا