اخبار ارز دیجیتال

پس از لیونل مسی، رونالدینیو نیز میم‌کوین واتر سولانا را تبلیغ کرد!

پس از استوری تبلیغاتی دیروز لیونل مسی در مورد میم‌کوین واتر (WATER) سولانا، رونالدینیو نیز این میم‌کوین را در اینستاگرام خود تبلیغ کرد. او نیز مشابه مسی، یک استوری منتشر کرد که در آن لوگوی واتر مشاهده می‌شود و صفحه اینستاگرام پروژه نیز تگ شده است.داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko) نشان می‌دهند که قیمت میم‌کوین واتر یک ساعت پس از پست رونالدینیو، ۳۸.۸ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۱۲ دلار رسید، اما در ادامه به زیر ۰.۰۰۰۸۶ دلار سقوط کرد.

شایان ذکر است که قیمت این توکن پس از استوری مسی، یک رشد ۱۵۸ درصدی را تجربه کرده بود. قیمت این توکن در حال حاضر، ۷۱ درصد از سقف تاریخی خود که در ۲۶ ژوئن ثبت شد، کاهش یافته است.

بر اساس وبسایت واتر، این پروژه ظاهراً بر افزایش آگاهی در مورد مسائل و چالش‌های آبی، حمایت از پروژه‌های مبارزه با جنگل‌زدایی و توزیع آب در آفریقا متمرکز است.

در نقشه راه این پروژه نیز، همکاری با افراد مشهور به منظور دستیابی به این اهداف در نظر گرفته شده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، بنیاد واتر تا کنون فقط ۵ درصد از ۸۸.۸۸ میلیارد توکن WATER را بین تیم خود توزیع کرده است. در همین راستا، یکی از یوتیوبر‌های مشهور به نام آجی کاشیاپ (Ajay Kashyap) با انتقاد از این پروژه، آن را یک طرح پامپ و دامپ معرفی کرده است.

برخی دیگر از کارشناسان و تحلیلگران نیز نسبت به خرید و فروش این توکن هشدار داده‌اند.

سابقه نه چندان خوب رونالدینیو در تبلیغ ارزهای دیجیتال نیز به این نگرانی‌ها دامن زده است. پیش از این، توکنی با نام ۱۸kRonaldinho با وعده سود روزانه ۲ درصد، حدود ۶۱ میلیون دلار از کاربران کلاهبرداری کرده بود.

البته رونالدینیو هرگونه همکاری و دخالت در این پروژه را رد و عنوان کرده که خود او نیز قربانی بوده و تیم این پروژه به صورت غیرقانونی از تصویر وی استفاده کرده‌اند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا