اخبار روز

پس از دستگیری، قاچاقچی زایمان کرد و می خواست نوزادش را رها کند و از بیمارستان فرار کند

روزنامه خراسان نوشت: همزمان با بررسی های ظریف پلیسی مشخص شد مرد جوان برادر یک قاچاقچی است که تحت تعقیب پلیس است. بنابراین ماموران پلیس در پوشش کارگری حاضر شده و در خیابان کشاورز با متهم اصلی روبرو شدند. سپس کلیه اموال مسروقه اعم از یخچال، تلویزیون، دوچرخه، موتور سیکلت، جاروبرقی، بخاری گازی و برقی، 40 عدد لامپ هالوژن، چادر مسافرتی، دستگاه جوش، صنعت خودرو، فوم، اوراق شناسایی، کارت های بانکی و غیره را داخل یک دستگاه قرار دادند. کامیون و به خیابان کشاورز رفت.

طولی نکشید که این قاچاقچی 30 ساله ماشین سواری کرد پراید او با پلاک جعلی وارد شد و در کمین پلیس افتاد. این قاچاقچی هنوز از ماشین پیاده نشده بود که پلیس او را محاصره کرد، حالا مشخص شد زن جوان باردار است.

با انتقال متهمان این پرونده به مقر پلیس، تحقیقات و بازجویی های تخصصی از آنان در بازپرسی جنایی کلانتری آغاز و مشخص شد زن قاچاقچی به جرم حمل یک کیلوگرم به 25 سال حبس تعزیری محکوم شده است. شوهرش نیز سه سال پیش به 25 سال زندان محکوم شد. او به همین اتهام با 15 سال زندان مواجه است، اما سوء استفاده از مرخصی زایمان او را در مسیر جنایت قرار داده است.

همچنین در بررسی ها مشخص شد که سه برادر وی نیز به دلیل جرایم مواد مخدر در زندان به سر می برند. پس از دریافت این اطلاعات، بازجویی های این متهم حرفه ای برای شناسایی سارقان و مالباختگان ادامه یافت، در حالی که وی به طور ناگهانی شروع به زایمان کرد و بلافاصله پلیس با اورژانس تماس گرفت و او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کرد، اما پس از تولدش به عنوان او یک هنگامی که او پسرش را به دنیا آورد و به بیمارستان منتقل شد، نقشه وحشتناکی برای فرار از بیمارستان کشید.

او که موفق شده بود به تلفن همراه دسترسی پیدا کند با چند نفر از دوستانش تماس گرفت و از آنها خواست مقداری شیرینی مسموم کنند. وقتی با یک جعبه آب نبات برای معاینه عمومی به بیمارستان رفتند، آب نبات آلوده را به پلیس دادند. عزیزم پشت، اما او این توطئه را از سقف پنهان کرد. یکی آن طرف خط به دوستانش پیام می داد یکی یکی از ماموران مخفی کلانتری شفا در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله رئیس کلانتری را در جریان قرار داد. به این ترتیب محیط بانان متهم دچار مشکل شدند و با انتقال وی به اتاق شخصی، تدابیر امنیتی را نیز افزایش دادند تا نقشه وحشتناک فرار از بیمارستان با شکست مواجه شود.

23302

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا