اخبار روز سینما

پسر قنادی امیر است یا واقعی کیست؟


به گزارش شمانیوز؛ در این چالش افراد با استفاده از مهارت های خود کیک های واقع بینانه درست می کنند تا مخاطب را فریب دهند. کیک های این چالش اغلب آنقدر واقع گرایانه به نظر می رسند که تشخیص آنها از اشیا یا رویدادهای واقعی دشوار است.

وضعیت وغیه یا کیکه چیست؟

به تازگی کلیپ های یک نوجوان ایرانی با عنوان «وقیه یا ککه» به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شده است. در این کلیپ ها این پسر که هویت یوتیوبش Amir_piva است تصاویری از اشیا یا اتفاقات به ظاهر واقعی را نشان می دهد و از بینندگان می پرسد که آیا این تصاویر واقعی هستند یا کیک.

تلفظ خنده دار و لهجه شیرین این بچه ویدیوهای او را بسیار جذاب و سرگرم کننده می کند. به همین دلیل این کلیپ ها در مدت کوتاهی میلیون ها بار تماشا شد و باعث شهرت این پسر جوان شد.

در یکی از کلیپ های این پسر، او تصویر یک سیب را نشان می دهد و می پرسد: “واگیه یا ککه؟”. بعداً با لمس تصویر مشخص می شود که تصویر یک کیک است. در کلیپی دیگر عکسی از سنگ را نشان می دهد و می پرسد: وگیه یا کیکه؟ بعداً با کلیک بر روی تصویر مشخص می شود که این تصویر نیز یک کیک است.

این بچه از مهارت هایش برای درست کردن کیک های واقعی در کلیپ هایش استفاده می کند. این کیک های کودک اغلب آنقدر واقعی به نظر می رسند که تشخیص آنها از اشیا یا پدیده های واقعی دشوار است.

محبوبیت کلیپ های این پسر نشان می دهد که مسابقه “حقیقت یا لایک” در ایران طرفداران زیادی دارد. این چالش یک چالش سرگرم کننده و چالش برانگیز است که به بینندگان کمک می کند مهارت های خود را در تشخیص واقعی از جعلی بهبود بخشند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا