اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

داستان حذف پست های قدیمی در “X” چیست؟/آیا صرفه اقتصادی برای ایلان ماسک دارد؟/جزئیات

پی ام آپ: سایت Verge نوشت: هنوز مشخص نیست این مشکل از چه زمانی شروع شده است اما چند کاربر بعد از ظهر شنبه به آن اشاره کردند. به نظر می رسد این مشکل برای توییت‌هایی پیش آمده که قبل از دسامبر سال ۲۰۱۴ منتشر شده‌اند و در مشاهده ویدئوها، اختلالی پیش نیامده است.علیرغم گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ناپدید شدن این پست ها ممکن است اقدامی تعمدی در کاهش هزینه ها توسط ایلان ماسک باشد، این واقعیت که ویدیوهای ارسال شده حذف نشده اند از وجود نوعی خطا یا باگ حکایت دارد که از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر سال گذشته، به دفعات مشاهده شده است.

به نظر می رسد ناپدید شدن تصاویر و پیوندها مربوط به تغییراتی است که توییتر در سال 2016 ایجاد کرد و یک «غنی‌سازی URL پیشرفته» را برای نشان دادن پیش‌نمایش‌های وب‌سایت‌های لینک شده و ضمیمه‌هایی که در محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر حساب نمی‌شوند، اضافه کرد. بر اساس اسناد طراح، ابرداده‌های این موارد افزوده شده در دسامبر ۲۰۱۴، ظاهر شدند.

ایلان ماسک، مالک X، در پستی در روز شنبه نوشت: X می تواند شکست بخورد. حقیقت غم انگیز این است که رسانه های اجتماعی شگفت انگیز در حال حاضر وجود ندارند. ممکن است همانطور که خیلی ها پیش بینی کرده اند شکست بخوریم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا حداقل یک شبکه اجتماعی باشیم.

به نظر می رسد تلاش های ماسک برای پاکسازی ربات های این پلتفرم و تبدیل آن به یک اپلیکیشن هایپراپ هنوز بی نتیجه بوده است.

به نقل از www.entekhab.ir

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا