اخبار روز سینما

تعریف و تمجید ویژه نسیم ادبی از ثریا قاسمی! / پست جدید نسیم ادبی حسابی غوغا کرد! + عکس

نسیم ادبی هنر پیشه با استعداد ایرانی است که از سال 1375 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او لیسانس نمایش با گرایش بازیگری دارد. ابن بانو در سن 31 سالگی با ابراهیم اثباتی ازدواج کرده است اما این نابغه موسیقی و سینما در سال 1399 به علت بیماری سرطان درگذشت.

نسیم ادبی بازیگر سینما و تلویزیون کشور است. نسیم ادبی متولد 1355 است. نسیم ادبی تحصیلات خود را در رشته نمایش بازیگری محور در دانشگاه آزاد ادامه می دهد. نسیم ادبی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. نسیم ادبی با بازی در نقش حمیرا در سریال شهرزاده به شهرت رسید. در ادامه پست جدید این بازیگر به همراه ثریا قاسمی را مشاهده می‌کنید.

تعریف و تمجید ویژه نسیم ادبی از ثریا قاسمی! / پست جدید نسیم ادبی حسابی غوغا کرد! + عکس

بیوگرافی نسیم ادبی

نسیم ادبی در 7 شهریور سال 1355 متولد شد و بازیگر سینما و تلویزیون در تهران است.

او فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که سابقه بازی در 80 تئاتر و بازی در سریال شهرزاد را دارد.آقای محمود کلاری عکاس و فیلمبردار سینما و تلویزیون در سطح جهانی دایی نسیم ادبی است که در مسیر هنری برادرزاده اش نقشی نداشت، اما مشوق او بود.

ازدواج نسیم ادبی با ابراهیم اثباتی

نسیم ادبی در سال 1383 در برنامه شمس پرنده با ابراهیم اثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد و سرانجام در سال 1388 در سن 31 سالگی با هم ازدواج کردند. متاسفانه آقای اثباتی در سال 1399 دار فانی را وداع گفت.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا