پزشکان در انگلیس می گویند که مردی را با سه آلت تناسلی به دلیل شرایط بسیار خاص پیدا کرده اند.

به گزارش یورونیوز، شگفت انگیز است که این مرد ممکن است هرگز آناتومی منحصر به فرد خود را نشناخته باشد، زیرا این کشف تنها پس از مرگ او انجام شد و جسد او برای تحقیقات علمی اهدا شد.

داشتن 3 آلت تناسلی به عنوان “تریفالیا” شناخته می شود. چنین وضعیتی برای اولین بار چهار سال پیش در یک پسر سه ماهه در عراق در انسان ثبت شد.

فرد بریتانیایی دومین مورد ثبت شده از سه گانه و اولین مورد در یک مرد بالغ است. این مرد سفیدپوست که هنگام مرگ 78 سال داشت حدود 1.80 متر قد و هیکلی متوسط ​​تا درشت داشت.

به گفته پزشکان، اندام تناسلی خارجی وی کاملا طبیعی به نظر می رسید. با این حال، هنگامی که محققان بدن او را بررسی کردند، متوجه شدند که او دو آلت تناسلی مخفی دیگر دارد.

بررسی های بیشتر نشان داد که مجرای ادرار از هر دو ناحیه تناسلی اولیه و ثانویه عبور می کند. اگرچه آلت تناسلی دوم او کوچکتر از آلت تناسلی اول بود، اما هنوز دارای سه بافت اصلی آلت تناسلی بود، یعنی جسم غار، جسم اسفنجی و کلاه.

آلت تناسلی مرد سوم که درست در پشت آلت تناسلی دوم قرار داشت، هیچ ارتباطی با مجرای ادرار و جسم اسفنجی نداشت. پزشکان می گویند آلت تناسلی اولیه این مرد حدود 7.6 سانتی متر طول داشت، در حالی که آلت تناسلی ثانویه و سوم او حدود 3.8 سانتی متر طول داشت. به طور کلی، فردی که با اندام های اضافی زنده می ماند، بی سابقه نیست. اما تاکنون در بیشتر موارد پزشکان فقط یک اندام ثانویه مشابه را دیده اند.

آلت تناسلی از بافتی به نام توبرکل یا برآمدگی تناسلی تشکیل می شود که برآمدگی بافتی در ابتدای تشکیل آلت تناسلی انسان در طول دوره جنینی است.

محققان بر این باورند که آلت تناسلی متعدد اغلب از جهش‌های ژنتیکی در اوایل رشد جنین ایجاد می‌شود و جهش‌های ژنتیکی مردان می‌تواند باعث سه برابر شدن اندازه برجستگی‌های تناسلی شود.

به دلیل قوانین اهدای بدن در بریتانیا، محققان نمی توانند به هویت یا سابقه پزشکی مرد دسترسی داشته باشند. اما آنها در مورد تأثیر داشتن آلت تناسلی اضافی بر زندگی او حدس می زنند.

به عنوان مثال، به دلیل نبود هیچ چیز خارج از موضوع مطمئناً این امکان وجود دارد که مرد و شرکای عاشقانه اش زندگی جنسی عادی داشته باشند بدون اینکه شک کنند چیزی اشتباه است.

در عین حال، از نظر پزشکی، داشتن بیش از یک دستگاه تناسلی اغلب می‌تواند باعث مشکلات سلامتی مانند انسداد مجاری ادرار یا اختلال نعوظ شود. همچنین ممکن است آلت اضافی او (اگر توانایی نعوظ را داشته باشد) در حین رابطه جنسی باعث درد در بدن او شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما