پزشکان به دستیاران هوش مصنوعی مجهز هستند

یک شرکت آمریکایی در تلاش است تا پزشکان را به دستیاران هوش مصنوعی مجهز کند تا به طور خودکار وظایف معمول خود را قبل، حین و بعد از ویزیت بیمار انجام دهند.

به گزارش ایسنا، اکثر پزشکان به این دلیل که می خواهند به بیماران کمک کنند، سراغ پزشکی می روند، اما سیستم بهداشتی امروزی پزشکان را ملزم می کند که هر روز ساعت ها به انجام کارهای دیگری مانند جستجوی پرونده الکترونیک سلامت، نوشتن اسناد، تایید استفاده و مدیریت بپردازند. این وظایف اغلب از زمان صرف شده برای مراقبت از بیماران بیشتر است. این وضعیت منجر به فرسودگی شغلی پزشک، ناکارآمدی اداری و مراقبت ضعیف از بیمار می شود.

به گزارش MIT News، Ambience Healthcare، یک شرکت مستقر در کالیفرنیا، در تلاش است تا با ارائه پلتفرمی مجهز به هوش مصنوعی برای انجام خودکار وظایف روتین پزشکان، این وضعیت را تغییر دهد.

مایک نگ، مدیر عامل شرکت Ambience، که شرکت را با نیکیل بودوما تأسیس کرد، گفت: «ما در حال ساخت دستیارانی هستیم تا به پزشکان قابلیت‌های هوش مصنوعی استثنایی بدهیم تا پزشکان بتوانند بر روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنند بهترین مراقبت از بیمار

مجموعه محصولات Ambiance هوش مصنوعی را در زمان واقعی مدیریت می کند و مرور هزاران قانون را برای انتخاب کدهای مناسب برای صورتحساب بیمه آسان می کند. این پلتفرم می‌تواند خلاصه‌های جلسات پس از ویزیت را به زبان‌های مختلف برای بیماران و خانواده‌هایشان ارسال کند تا همه در جریان قرار گیرند.

بنیانگذاران Ambiance معتقدند که با بهبود بهره وری پزشکان، آنها به سیستم مراقبت های بهداشتی کمک می کنند تا کمبود مزمن پزشک را برطرف کند که انتظار می رود در سال های آینده افزایش یابد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما