اخبار روز سینما

شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

پریناز ایزدیار یکی از بازیگران و صدا پیشگان محبوب ایرانی است که در سال 1364 متولد شده است. او با بازی در سریال زمانه به شهرت رسیده است. در ادامه بیشتر با این بازیگر آشنا خواهید شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر ملت: پریناز ایزدیار یکی از بازیگران مشهور ایران است. بسیاری از تماشاگران فیلم و سریال پریناز ایزدیار را با بازی در سریال زمانه و بسیاری دیگر او را با بازی در سریال شهرزاد می شناسند. پریناز ایزدیار در سینما هم درخشید و برای فیلم ابد و یک روز جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. پریناز ایزدیار 37 ساله و مجرد است. آخرین اخبار در مورد پریناز ایزدیار را در ادامه می‌خوانید.

تصویری از شباهت پریناز ایزدیار به فحریه اوجن بازیگر معروف ترکیه ای توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

ایران و ترکیه دو کشور همسایه هستند و مردم هر دو کشور چهره های شرقی تقریبا مشابهی دارند. بسیاری از علاقه مندان به سینما از این دو کشور چهره بازیگران ایرانی و ترک را با هم مقایسه کرده اند و شباهت های زیادی بین قیافه آنها پیدا کرده اند.

شباهت چشم ها، لب ها و بینی این دو بازیگر جلب توجه کرده است. البته برخی معتقدند پریناز ایزدیار و فحریه اوجن چندان شبیه هم نیستند.

خانم اوجن همسر بوراک اوزچیویت بازیگر مشهور ترکیه ای است.

شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

آیا پریناز ایزدیار جراحی زیبایی انجام داده است؟

عکسی از سالها پیش پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است. برخی از سایت ها معتقدند پریناز ایزدیار بر اساس این عکس عمل زیبایی انجام داده است.

به تصویر زیر نگاه کنید و خودتان قضاوت کنید. آیا واقعا خانم پریناز ایزدیار عمل زیبایی انجام داده است؟

شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

متفاوت ترین تصویر پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر 37 ساله ایرانی به دلیل داشتن چشم ها و ابروهای مشکی و موهای زیبای خود چهره ای کاملا شرقی دارد و از این نظر یکی از جذاب ترین سلبریتی ها است. به گزارش سایت چی بپوشم، در تصویری که به تازگی از پریناز ایزدیار منتشر شده و به نظر می رسد یکی دیگر از محصولات هوش مصنوعی باشد، این بازیگر با هایلایت و موهای روشن دیده می شود.

بسیاری از بینندگان و طرفداران این بازیگر معتقد بودند که او با موهای مشکی بسیار زیباتر است.

موهای روشن پریناز ایزدیار

عصبانیت پریناز ایزدیار از مردم

پریناز ایزدیار با انتشار مطلبی از افرادی که در عید ماهی قرمز خریده اند انتقاد کرد و مردم را مقصر مرگ میلیون ها ماهی دانست.

بازیگر «ابد و یک روز» و «شهرزاد» نوشت: در این 13 روز عید مرگ میلیون ها ماهی قرمز فقط تقصیر کسانی است که آنها را خریده اند.

photo_2023-04-05_22-08-19شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

چرا پریناز ایزدیار همیشه در نقش های غمگین بازی می کند؟

پریناز ایزدیار یکی از بازیگران پرکار این دوره از جشنواره فیلم فجر است. در پنجمین روز جشنواره فیلم «مغز استخوان» روی اکران سینمای چند رسانه ای رفت. او در نشست خبری بعد از فیلم نیز حضور داشت.

به گزارش پی ام آپ، یکی از ویژگی های بسیاری از نقش های ایزدیار، مغموم بودن اوست. این سوالی بود که ایزدیار دلیل آن را فضای حاکم بر سینمای ایران معرفی کرد و درباره آن گفت: وقتی فیلمنامه را می خوانی و داستانش را دوست داری باید بر اساس آنچه در فیلمنامه نوشته شده است پیش بروی، اینجا بهتر است بپرسید چرا تنوع ژانر وجود ندارد؟ یا چرا فیلمنامه های دیگر نوشته نمی شود و چرا نقش های دیگر پیشنهاد نمی شود.»

البته درباره «مغز استخوان» اعتراف کرد که فیلمنامه و نقشش را خیلی دوست داشته و سعی کرده آن را به بهترین شکل تفسیر کند.

پریناز ایزدیار

واکنش پریناز ایزدیار به تغییر چهره اش

پریناز ایزدیار با ارائه توضیحاتی در خصوص دلایل تغییر چهره خود از اظهارنظرهای بی ربط برخی کاربران در زیر پست های مربوط به فیلم سرخپوست انتقاد کرد.

ایزدیار که این روزها به بهانه اکران فیلم «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی در چند سالن سینما ظاهر می شود، به اظهار نظر یکی از بینندگانش مبنی بر تغییر چهره اش پاسخ داد و از او به خاطر صحبت درباره موضوعات غیرمرتبط با فیلم انتقاد کرد.

البته به نظر می رسد سبک و لحن کامنت ها او را ناراضی کرده است چرا که پس از مدتی نظرات این پست را بست.

5207823شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

جشن تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت

پریناز ایزدیار بازیگر معروف سینما تولد 37 سالگی خود را در فضایی دنج جشن گرفت.

او تصاویری از خود منتشر کرد و نوشت: یک سال دیگر گذشت. پوشش جالب این بازیگر در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ایزدیار در سریال هایی چون «شهرزاد» و «زمانه» و در فیلم هایی چون « ابد و یک روز»، «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» بازی کرده است.

IMG_20220830_151011شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

IMG_20220830_150855_002

IMG_20220830_150856_894شباهت عجیب پریناز ایزدیار به بازیگر ترک! / پیدا شدن همزاد خانم بازیگر! + عکس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا