اخبار روز سینما

پریانکا چوپرا از نژادپرستی در هالیوود می گوید!

به گزارش پی ام آپ، در پشت پرده دنیای پر زرق و برق هالیوود، جایی که رویاهای بسیاری شکل می گیرد و ثروت در آن جریان دارد، تبعیض و نژادپرستی نیز بزرگترین ستاره ها را برانگیخته و تحت الشعاع قرار می دهد. پریانکا چوپرا جوناس، هنرپیشه مشهور جهان، پس از یک دهه مواجهه با واکنش‌های شدید، اکنون تصمیم گرفته است سکوت خود را بشکند و در مورد واقعیت‌های این صنعت صحبت کند.

تجربیات پریانکا چوپرا از نژادپرستی در هالیوود

در گفتگوی اخیر خود با کریس والاس، او در مورد تجربیات شخصی خود از نژادپرستی و چالش‌هایی که حضور در آمریکا برای او به همراه داشت صحبت کرد و سفر خود و موانعی را که در مسیر بالیوود به هالیوود با آن روبرو بود ذکر کرد.

چوپرا اولین حضور خود را در سال 2015 در ایالات متحده و در سریال تلویزیونی آمریکایی انجام داد “Quantico” تجربه کرد و اولین ستاره آسیای جنوبی شد که نقش اصلی را به عنوان مامور FBI بازی کرد. پریانکا با اشاره به تصمیم خود برای موفقیت در سینمای آمریکا، خاطرنشان کرد که به دنبال رشد و افق های جدید است.

وی در عین حال یادآور شد که برای مدت کوتاهی شانس خود را برای حضور در دنیای موسیقی امتحان کرده است، اما به سرعت متوجه شده است که نقاط قوت او در بازیگری است. وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور در این سریال و ایفای یکی از نقش های اصلی آن که برای یک زن هندی نوشته نشده بود، خاطرنشان کرد: پس از سال ها تلاش برای حضور در این نقش احساس ارزش کرده است.

این بازیگر بالیوودی از مسائل مختلف زندگی خود فاش کرد

وقتی گفتگو به تجربه او در NFL تبدیل شد، مسیر مصاحبه تغییر کرد و مشخص شد که چوپرا جوناس آهنگی برای شب افتتاحیه فوتبال NFL دارد، اما واکنش ها و واکنش ها در شبکه های اجتماعی با بدبینی و نژادپرستی همراه بود. شده است

این بازیگر هندی گفت که توئیت‌ها و کامنت‌هایی که حضور او در تلویزیون آمریکا و مشارکت او با فوتبال را که هویت آمریکایی دارد زیر سوال می‌برد، ناراحت‌کننده است:

درد دارد و به شدت به شما ضربه می زند و هر بار این اتفاق می افتد.

البته چوپرا همچنان با نور امید و مقاومت به آینده می نگرد. وی اکنون از تعصبات عمیقی که در این صنعت وجود دارد سخن گفته و گفته است:

عادی سازی فرهنگ ما راه طولانی است و تعداد کمی از ما در آن هستیم. فرهنگ باید عادی شود. زیرا کودکان در معرض فرهنگ های مختلف هستند. فرهنگ بهترین معلم دنیاست.

این بازیگر بالیوودی از مسائل مختلف زندگی خود فاش کرد

تولد دختر پریانکا چوپرا جوناس

او همچنین از هیجانی که هنگام تولد دخترش تجربه کرد و چالش هایی که در آن زمان با آن روبه رو بود گفت و خاطرنشان کرد که دخترش در زمان تولد بسیار کوچک و ضعیف بود و 100 روز را در ICU گذراند.برای زنده ماندن می‌جنگید. او و همسرش هم با تمام توان می‌کوشیدند تا از دخترشان حمایت کنند.

پریانکا با ادای احترام به پدرش که سال ها پیش درگذشت، اعلام کرد که یک خالکوبی خاطره ای زیبا روی دست راست خود به خط پدرش انجام داده است:

دختر کوچولوی بابا

پدر پریانکا یکی از بزرگترین حامیان او بود و هرگز عشق و حمایت خود را از او دریغ نکرد. پدرش در سال 2013 بر اثر سرطان تسلیم شد و از دنیا رفت. پریانکا او را قهرمان زندگی خود می داند و معتقد است که پدرش همیشه به خودش بسیار مطمئن و بمب انرژی مثبت بوده است.

 

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا