اخبار روز

سخنان پرویز پرستویی در مورد بازگشت به تلویزیون!

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، پرویز پرستویی هنرمند سرشناس نسبت به انتقال شبکه نمایش خانگی به سد و وسیما به شدت واکنش نشان داد.

پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما که در چند سال اخیر در برخی سریال‌های شبکه نمایش خانگی حضور داشته، درباره خبر منتشر شده اعلام کرده است: “پایان نمایش خانگی‌ها به عبارتی نهایتاً پایان نمایش صدا و سیما را نشان می‌دهد و این به معنای سونامی ممنوع الکاری هنرمندان و پایان سرگرمی‌های مردم است!”

به گزارش پی ام آپ، پرستویی در ادامه با خاطراتی از تجربه خود با تلویزیون خدا به اشتراک گذاشته است. او یادآور شده که پس از تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۲، رئیس صدا و سیما، آقای پیمان جبلی به دلیل برنامه‌های نوروزی که برای مردم تدارک دیده بودند، گفت: “خدارو شکر جلوی مردم روسفید شدیم”. پرستویی همچنین عنوان کرده که نمی‌داند کدام برنامه‌ها منظور جبلی بوده اما احتمالا به خاطر حضور آقای مهران رجبی بوده که به تنهایی توانسته بود به عنوان مجری برنامه، همه را به خود جلب کند. وی افزوده است که پس از آن، با این اتفاق، احتمالا همه خوشحال شده‌اند که بالاخره پیروز شده‌اند و همه چیز به دست خودشان است. در این مورد، پرستویی به اظهار خشم نیز پرداخته و گفته که اکنون همه هنرمندانی که با تلویزیون قطع ارتباط کرده‌اند، باید برای ساخت نمایش خانگی، مجوز از آنها دریافت کنند، و این حالتی است که به نظرش باید حساب آن را با کرام والکاتبین کرد. در پایان، پرستویی به این موضوع اشاره کرده که آنها روی کار هستند تا به گونه‌ای عمل کنند که تلویزیون دوباره به حالت قبل برگردد و همه کارشان را به خوبی انجام دهند.

پرویز پرستویی درباره تجربه‌اش با تلویزیون خدا صحبت کرده و اظهار داشته که از ۱۴ سال پیش با این برنامه آشنا شده و از آن به عنوان یکی از عادات خود استفاده می‌کند. وی ادامه داده و گفته است که برایش پیش‌آمده که گاهی اوقات فکر می‌کند که مرغی با یک پای شکسته است و به نظرش این شاید به خاطر حضور در نمایش خانگی باشد. پرستویی همچنین اظهار داشته که اگر کار مناسبی در شبکه تلویزیونی دیگری پیدا کند، با آنها همکاری خواهد کرد، در غیر اینصورت می‌تواند به سینما یا تئاتر بروید. در صورتی که هیچ یک از این گزینه‌ها ممکن نباشد، پرستویی می‌گوید که در زمینه‌های دیگری فعالیت خواهد کرد و به مسائل دیگری خواهد پرداخت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا