اخبار روز سینما

پروژه جدید سازندگان Dark پس از کنسلی 1899 معرفی شد

فیلم فبلمنز (Fabelmans 2022) به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» بزرگ در تورنتو به نمایش در آمد تا نمایش جهانی خودش را تجربه کند. این فیلم از روی زندگی خود اسپیلبرگ ساخته شده است. این تبدیل به یک خانواده خانوادگی شد و خواهران اسپیلبرگ هم در بین در کنار میشل میشل ویلیامز »؛ «پل دینو»؛ «سث روگن» و مابقی بازیگران این فیلم نشسته بودند.

اسپیلبرگ بعد از نمایش فیلمـش گفت: «این فیلم برای راهی بود برای برگرداندن پدر مادرم و همچنین خواهرانـم را بیش از آن چیزی که فکرش را به من نزدیک کرد. همین یعنی ساختن این فیلم ارزشـش را داشته است.» مادر اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۷ در سن ۹۷ سالگی و پدرش در سال ۲۰۲۰ در سال ۱۰۱ از دنی.

در خلاصه این فیلم آمده است: پسر جوانی به نام سمی فبلمن فبلمن که در آریزونای بعد از جنگ جهانی در حال بزرگ شدن است یک راز خوانوادگی تکان دهنده را کشف می کند و می کند می کند که بفهمد چگونه قدرت فیلم ها می تواند او را درک کند. حقیقت کمک کنند.

در حین فیلم تماشاگران با بازی «دیوید لینچ لینچ لینچ کوتاه کارگردان بزرگ در این فیلم حادثه ساز شدند که آن را به وجد آوردند. بعد از فیلم حضار به مدت طولانی ای فیلم را تشویث کردند و آنها را انقدر طولانی کردند که کامرون بیلی بیلی »مدیر جشنواره تورنتو از حضار خواست که بنشینند تا جلسه پرسش پرسش و پاسخ را را آغاز کنند.

بعد از نمایش فیلم اسپیلبرگ توضیح داد چگونه او و “تونی کوشنر” نوشتن این فیلم رد آغرا. کوشنر و اسپیلبرگ فیلمنامه و تهیه کنندگی این فیلم را با هم انجام داده اند. اسپیلبرگ توضیح داد “وقتی غذاهای همه گیر شد کلی زمان و کلی ترس داشتیم. در مارس آوریل ۲۰۲۰ کسی نمی دونست قراره یک سال آینده وضعیت هنر یا حتی وضعیت زندگی به چه شکلی بشه. وقتی اوضاع به وخامت بیشتری رفت به این افتادم که اگر قرار بود چی رو رها کنم، چه رو باید درمورد مادر و پدر و خواهرانـم حل و بیان کنم؟

او همچنین در صحیت هایش گفت: «خیلی خوشحالـم که به تورنتو آمدیم. این فیلم باید بدون زیرنویس دیده شود.”

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا