اخبار خودرو

پروژه بسیار متفاوت منصوری؛ جت اسکی فیبر کربنی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت

پروژه بسیار متفاوت منصوری؛ جت اسکی فیبر کربنی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت

منصوری که یکی این شرکت که یکی از بزرگترین شرکت های تیونینگ خودرو در جهان به حساب می آید، با ارائه پروژه ای بسیار متفاوت همه را شگفت زده کرده است. این شرکت آلمانی در جدیدترین پروژه خود علاقه مندان به ورزش های آبی را هدف قرار داده و یک جت اسکی بی نظیر برای آنها ساخته است.

به گزارش خودروکار، پروژه جذاب منصوری مارلین جت 400 نام دارد که مانند دیگر پروژه های این شرکت، بین صفر تا صد این پروژه توسط منصوری ساخته نشده و مارلین جت 400 در واقع بر پایه دریا ساخته شده است. -دوو GTX 400.

استفاده گسترده از فیبر کربن.

نام منصوری به فیبر کربن گره خورده است و این شرکت باید در تمام پروژه های خود از این ماده گران قیمت استفاده کند. مارلین جت 400 نیز از این قاعده مستثنی نیست و از بدنه ای استفاده می کند که تماما از فیبر کربن ساخته شده است. به گفته منصوری، جایگزینی پنل های اصلی با پنل های فیبر کربنی باعث کاهش 10 کیلوگرمی وزن نهایی شده است.

مارلین جت 400
پروژه بسیار متفاوت منصوری؛ جت اسکی فیبر کربنی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت

منصوری علاوه بر تغییر پنل های بدنه، جلوی آن را بازطراحی کرد و اکنون شاهد استفاده از چراغ های اصلی LED هستیم. برای ایمنی بیشتر، روکش صندلی اصلی از چرم مقاوم در برابر آب ساخته شده است. به گفته منصوری، مشتریان می توانند این کیف را در هر رنگی که بخواهند سفارش دهند. جالب اینجاست که به صاحبان مرسدس G کلاس تیونینگ منصوری فرصت ویژه ای داده شده است و می توانند مارلین جت 400 را با رنگ شاسی بلند خود هماهنگ کنند.

این شرکت آلمانی که موسس آن ایرانی الاصل است، مارلین جت 400 را با امکانات جالبی عرضه کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به قاب ضد آب با شارژر USB و سیستم صوتی با کیفیت پخش بسیار بالا اشاره کرد. این جت اسکی زیبا و جذاب توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 82 مایل یا 132 کیلومتر در ساعت را دارد. برای مقایسه، بد نیست بدانید که حداکثر سرعت GTX 300 اصلی 67 مایل یا 108 کیلومتر در ساعت است. متاسفانه منصوری در مورد تغییرات زیر پوستی چیزی نگفته و دلایل دقیق افزایش سرعت را نمی دانیم.

جت اسکی فیبر کربن.
پروژه بسیار متفاوت منصوری؛ جت اسکی فیبر کربنی با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت

از قیمت اطلاعاتی در دست نیست اما می توان حدس زد که منصوری برای پروژه متفاوت خود رقم بسیار بالاتری نسبت به قیمت GTX 300 استاندارد درخواست کند. این اسکوتر را می توان با پرداخت حدود 20 هزار دلار خریداری کرد. با در نظر گرفتن این موضوع می توان قیمت مارلین جت 400 را در حدود 40000 دلار پیش بینی کرد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا