اخبار روز سینما جهان

بازگشایی مجدد پرونده آزار جنسی مایکل جکسون از کودکان!/جزئیات

پرونده مربوط به آزار و اذیت جنسی کودکان توسط مایکل جکسون دوباره بررسی می شود.

دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده روز جمعه حکم به بازگشایی پرونده دو مرد علیه مایکل جکسون خواننده پاپ داد.

شاکیان این پرونده ادعا می کنند که مایکل جکسون، که در سال 2009 درگذشت، در کودکی از آنها سوء استفاده جنسی کرده است. به نظر سه قاضی استیناف کالیفرنیا، شکایت این دو نفر نباید در سال 2021 توسط دادگاه بدوی خاتمه یافته اعلام می شد.

دو شاکی در این پرونده ادعا می کنند که دو شرکت متعلق به مایکل جکسون باید از آنها در برابر آزار جنسی محافظت می کردند. به این ترتیب این دو شرکت هم اکنون در جایگاه متهمان این پرونده قرار دارند که مجددا به آن پرداخته خواهد شد.

تصمیم دادگاه تجدیدنظر در کالیفرنیا براساس قانون جدیدی در این ایالت اتخاذ شد که دامنه شکایت‌ها بابت اذیت و آزار جنسی را گسترده‌تر کرده است. قضات دادگاه‌های تجدید نظر براساس این قانون می‌توانند بار دیگر پرونده‌های مختومه‌شده را به جریان بیاندازند.

وید رابسون و جیمز سیفچاک، دو شاکی این پرونده، ادعاهای خود را علیه مایکل جکسون در مستند «ترک ناکجاآباد» که در سال 2019 از شبکه HBO پخش شد، روایت کردند.

مایکل جسکون تنها مالک و سهامدار دو شرکتی بود که این پرونده دوباره علیه آنها آغاز شده است.

وید رابسون که اکنون 40 ساله است در سن 5 سالگی با مایکل جکسون آشنا شد. پس از آن، او در سه کلیپ ویدیویی مایکل جکسون جلوی دوربین رفت. وید رابسون مدعی است که مایکل جکسون به مدت هفت سال او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

جیمز سیفچاک 45 ساله نیز برای اولین بار در سن 9 سالگی با این ستاره پاپ آشنا شد. او ادعا می کند که مایکل جکسون ابتدا به او هدایای گران قیمت داد، اما سپس شروع به سوء استفاده جنسی از او کرد.

منبع: یورونیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا