اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

پرفروش ترین گوشی های موبایل نیمه اول سال 2023 معرفی شدند

پایگاه خبری تحلیلی پی ام آپ (pmup.ir):

باشگاه خبرنگاران: به گزارش سایت «aitnews»، گزارشی که شرکت تحقیقات بازار Omdia منتشر کرده است نشان می دهد که گوشی های آیفون 14 اپل پرفروش ترین گوشی های اپل در نیمه اول سال 2023 بوده اند.

این سایت توضیح داده است که فروش گوشی های آیفون 14 پرو مکس در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن سال جاری حدود 26.5 میلیون دستگاه بوده است.

بر اساس این گزارش، گوشی های اپل چهار جایگاه برتر در گزارش Omdia را به خود اختصاص داده اند. بنابراین آیفون 14 با حدود 16.5 میلیون دستگاه سوم است و سپس آیفون 13 با بیش از 15.5 میلیون دستگاه در رتبه چهارم قرار دارد.

گلکسی A14 سامسونگ نیز با فروش 12.4 میلیون دستگاه، پنجمین گوشی هوشمند پرفروش است.

گران‌ترین مدل کنونی غول فناوری کره‌جنوبی (Galaxy S23 Ultra) با فروش 9.6 میلیون دستگاه، ششمین دستگاه با بهترین عملکرد بود.

گوشی های چینی جزو 10 گوشی هوشمند برتر نیستند. بر اساس گزارش Omdia، محموله های دستگاه های هوشمند چینی از سال 2022 به دلیل رکود بازار دستگاه های ارزان قیمت و متوسط، کاهش دو رقمی را تجربه کرده است.

Omdia انتظار دارد که فروش گوشی های هوشمند اپل در سال جاری ثابت یا اندکی کمتر باشد. خوزه هونگ، مدیر تحقیقات Omdia، گفت: با این حال، انتظار می‌رود که محموله‌های مدل‌های Pro و Pro Max به دلیل تقاضای زیاد برای مدل‌های پرچم‌دار همچنان افزایش یابد.

طبق داده‌های قبلی Omdia، محموله‌های جهانی دستگاه‌ها با کاهش 6 درصدی نسبت به سال گذشته به 1.15 میلیارد دستگاه خواهد رسید که بدترین عملکرد را در یک دهه اخیر نشان می‌دهد.می دهد

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان پرفروش ترین گوشی های موبایل نیمه اول سال 2023 معرفی شدند

که در تاریخ 2023-08-30 15:40:26 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا