یکی از انواع محصولات آرایشی و بهداشتی که در سال های اخیر جایگاه خود را در بین همه مردم باز کرده است کرم های اسکراب هستند. کرم اسکراب در اصل نوعی لایه برداری است که به طور طبیعی از موادی تولید می شود که به پوست آسیبی نمی رساند و اجازه نمی دهد گرد و غبار، آلودگی و کثیفی روی پوست نشسته و منافذ آن را ببندد. هر چه بیشتر از کرم های لایه بردار استفاده کنید، پوست شما تمیزتر و شاداب تر می شود. در زیر عملکرد کرم های اسکراب را به تفصیل توضیح می دهیم و شما را با پرفروش ترین محصولات فصل پاییز و زمستان آشنا می کنیم.

لایه برداری چیست و چه فوایدی دارد؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، پوست ما در طول روز به شدت در معرض گرد و غبار و آلودگی هوا قرار می گیرد و منافذ آن بسته می شود. با استفاده از اسکراب به راحتی می توانید پوست خود را عمیقا لایه برداری کرده و سلول های مرده را از سطح پوست خود پاک کنید. پس از پاکسازی با اسکراب پوستی شاداب تر و با طراوت خواهید داشت.

اسکراب ها به شکل کرم یا ژل هستند و دارای دانه های ریزی در داخل هستند که کمی سفت، جامد و کرکی هستند. اساساً این دانه ها وظیفه اصلی را بر عهده دارند. باید لایه برداری را روی پوست و نواحی مختلفی که می خواهید لایه برداری کنید با ماساژ حداقل 10 تا 20 دقیقه بمالید تا پوست شما کاملا تمیز شود.

اکنون این برای شما و پرفروش ترین و پرفروش ترین اسکراب های صورت و بدن برای فصل پاییز و زمستان است:

1. لایه بردار پوست مدل بیو آکوا ژل برنج لایه بردار روشن کننده

لایه بردار پوست مدل بیو آکوا ژل برنج لایه بردار روشن کننده یکی یکی از انواع لایه برداری است که برای انواع پوست مفید و کاربردی است. این محصول یک اثر لایه برداری قوی ایجاد می کند و اگر می خواهید اثرات آن را به وضوح روی پوست خود ببینید باید به طور مرتب پوست خود را با این محصول برس بزنید. این لایه بردار می تواند جوش های شما را خشک کرده و به تدریج آنها را پاک کند. همچنین از ایجاد آکنه جدید روی صورت شما جلوگیری می کند.

این محصول را می توانید 1 تا 2 بار در هفته به مدت یک تا دو دقیقه به صورت یا بدن خود بمالید. بعد از یک ماه استفاده مداوم اثرات آن را به وضوح روی پوست خود خواهید دید. این محصول فاقد پارابن بوده و به صورت ژل می باشد. همچنین بد نیست بدانید که با این لایه برداری پوست شما 1-2 درجه روشن تر شده و منافذ پوست شما بسته می شود. در نتیجه پوست تمیزتر و صاف تری خواهید داشت.

2. ژل مدل لایه بردار یک اشتباه

این ژل لایه بردار نیز محصولی بی نظیر است که حتی برای پوست های چرب و آکنه ای نیز کاربردی و مفید خواهد بود. این محصول حاوی گلیسیرین و حاوی روغن درخت چای و گریپ فروت است. اگر پوست چرب دارید که هر بار که از خانه خارج می شوید می درخشد، کثیفی زیادی را جذب می کند و منافذ شما را می بندد، این اسکراب و اسکراب صورت برای شما مناسب است.

با استفاده از این اسکراب، احساس خنکی روی پوست خود خواهید داشت و پس از شستن صورت، احساس سفتی یا خشکی روی پوست خود نخواهید داشت. این محصول یک لایه بردار عالی و کاربردی برای از بین بردن جای آکنه و آکنه محسوب می شود. همچنین اثر پاک کنندگی بسیار خوبی دارد و می توانید از آن به عنوان لایه بردار روزانه استفاده کنید.

3. اسکراب شکر لایه بردار برای پوست مدل جابان پلاس سیب سبز

اسکراب شکر لایه بردار برای پوست مدل جابن پلاس سیب سبز حاوی ویتامین های زیادی است و برای انواع پوست مناسب است. همچنین پوست شما را نرم می کند و به شما این امکان را می دهد که پوستی تمیز و روشن، عاری از سلول های مرده و آلودگی در هنگام لایه برداری داشته باشید. این محصول بوی فوق العاده ای دارد و به دلیل استفاده از گلیسیرین خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد.

پرفروش ترین لایه برداری کرم پاییز و زمستان

در این لایه برداری پوست عمدتا از اسید اسکوربیک استفاده می شود که شکل پایدار ویتامین C است و تاثیر زیادی در رفع لک های پوستی شما دارد. علاوه بر این، اسید سوربیک که یک ماده ضد باکتری و ضد التهابی در نظر گرفته می شود، استفاده شد. رایحه ملایم سیب هنگام استفاده از این محصول می تواند برای پوست و ذهن شما آرامش بخش باشد. البته این کیف فقط برای بدن است.

4. اسکراب بدن Launder Deep Sense مدل Launder

آخرین گزینه ای که به شما معرفی می کنیم اسکرابی به نام اسکراب ژل اسطوخودوس است. این لایه بردار دارای ذرات ریز است که به راحتی پوست را اسکراب و لایه برداری می کند و در نهایت پوستی تمیز، شاداب و سالم خواهید داشت. این محصول می تواند آکنه و جای زخم شما را به طور کامل از بین ببرد.

پرفروش ترین لایه برداری کرم پاییز و زمستان

اسکراب بدن Lavender Deep Sense جوش های سرسیاه، سلولیت، خطوط ریز، چین و چروک، لکه های تیره و احتمالاً بخیه ها و جای زخم را از بین می برد. این محصول به خوبی سلول ها را احیا می کند و با افزایش جریان خون پوست شما را جوان می کند.

لایه برداری پاییز و زمستان برای پوستی تمیز و زیبا

شاید ندانید که چرا اکثر متخصصین پوست استفاده از محصولات لایه بردار را به فصل پاییز و زمستان موکول می کنند. دلیل این امر این است که اشعه خورشید در شش ماه دوم سال با شدت و نیروی کمتری به پوست ما برخورد می کند. وقتی پوست خود را لایه برداری می کنید، به این معنی است که کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرید. بنابراین شش ماه دوم سال بهترین زمان برای انجام این لایه برداری عمیق پوست و داشتن پوستی تمیز و با طراوت است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما