اخبار روز

پرسپولیس و استقلال در قاوره استاد نبودند

سرمربی سابق ملوان بندرانزلی معتقد است پرسپولیس و استقلال فصل گذشته در لیگ برتر حضور نداشتند.

محمد احمدزاده در گفت وگو با تسنیم، درباره جمع بندی بازی های لیگ برتر که همراه با قهرمانی پرسپولیس بود، اظهار داشت: معتقدم هیچ کدام از تیم های پرسپولیس و استقلال فصل گذشته در جام قهرمانی حضور نداشتند و در طول فصل نوساناتی داشتند. از نظر اهمیت نتایج و سبک بازی. به نظر من لیگ سال گذشته موفقیت خاصی نداشت و تیم های سپاهان و تراکتور در شرایط عادی نبودند و نتوانستند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه خیلی ها پرسپولیس را از نظر فنی بهترین تیم فصل بیست و سوم لیگ برتر می دانند، تاکید کرد: اگر پرسپولیس قهرمان شد یا استقلال دوم شد به این دلیل بود که بقیه تیم ها خیلی عقب بودند. خیلی از تیم ها از جمله سپاهان، تراکتور، فولاد و چند تیم دیگر نتوانستند در این فصل وضعیت خوبی داشته باشند و فکر می کنم نتیجه پرسپولیس و استقلال به دلیل شرایط خوب نبودن سایر تیم ها بود.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نتایج خوب ملوان با مهدی تارتار به تسنیم گفت: تارتار نتایج بسیار خوبی کسب کرد و مردم انزلی از عملکرد ملوان بسیار خوشحال هستند. اما چند هفته گذشته خوب نبود اما ملوان در کل عملکرد خوبی داشت.

احمدزاده درباره بحث ماندن یا رفتن مهدی تارتار یادآور شد: البته باید شرایط مالی فصل آینده را هم در نظر گرفت چرا که مهدی تارتار به عنوان مربی موفق فصل گذشته، تعداد زیادی را در سایر تیم ها نیز در نظر می گیرد. بدون شک در صورت مساعد نبودن شرایط مالی در ملوان، تارتار از این تیم جدا خواهد شد. تارتار فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و البته باشگاه برای حفظ این مربی باید او را راضی نگه دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا