اخبار روز

پرسپولیس در سومین بازی تدارکاتی پیروز شد

قرمزهای پایتخت در سومین بازی دوستانه خود قبل از شروع فصل جدید لیگ، امروز از ساعت 18:35 در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پکیان رفتند و با دو گل (گل به خودی حریف و خدادادی) پیروز شدند.

در این بازی که به میزبانی پیکان برگزار شد، پرسپولیس در نیمه اول با این ترکیب به میدان رفت:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، میلاد سرگی، محمد عمری و شهاب زاهدی.
پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی خیلی زود به گل رسید. پاس عمقی شهاب زاهدی در دقیقه 6 توسط مدافع پیکان دفع شد و توپ مستقیما وارد دروازه شد.
در ادامه این نیمه صادقی، عمری و زاهدی موقعیت های خوبی برای پرسپولیس ایجاد کردند اما ضربات این بازیکنان راهی به دروازه نداشت و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس در نیمه دوم:
علیرضا بیرانوند (از دقیقه 65)، مهرشاد اسدی، حسین کنعانی، فرشاد فرجی، وحید امیری، وحدت حنان اف، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی.
در دقیقه 62 شروع مجدد خوب بیرانوند پشت سر ترابی مدافعان پیکان قرار گرفت و او با یک پاس خوب توپ را به خدادادی رساند. مهاجم جوان پرسپولیس گل دوم این بازی را تک به تک به ثمر رساند.
در دقیقه 81 ضد حمله پرسپولیس با پاس عبدی به ترابی رسید و ضربه این بازیکن به زمین نشست. تیر دروازه باز شده است.
بازی با همان دو گل به سود پرسپولیس به پایان رسید.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا