پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در صورت ادامه روند فعلی، شیرهای سرخ قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

پایان رفعت در گفت وگو با تسنیم، درباره دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: وضعیت پرسپولیس خوب است و این تیم نه تنها فوتبال خوبی ارائه کرد که البته در ابتدای لیگ نتایج قابل قبولی هم کسب کرد شرایط پرسپولیس ایده آل نبود اما حالا بازیکنان هماهنگ تر شده اند و شناخت گاریدو از تیم بیشتر شده است.

مهاجم سابق پرسپولیس افزود: پرسپولیس مقابل الاهلی عملکرد خوبی داشت و مستحق باخت بود. نبود حالا این تیم باید در بازی دوم به مصاف پاختاکور برود و امیدوارم اولین بازی خانگی پرسپولیس با قهرمانی این تیم در لیگ برتر همراه باشد. پرسپولیس باید از ابتدای بازی ها نتایج لازم را کسب کند تا برای صعود به مرحله حذفی مشکلی نداشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد گاریدو در پرسپولیس خاطرنشان کرد: او مربی باتجربه ای است که در فوتبال اسپانیا مربیگری کرده است و البته قبل از آمدن به پرسپولیس شناخت نسبتا خوبی از فوتبال آسیا داشت. گاریدو به خوبی می داند که پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران می خواهند این تیم قهرمان شود. او کار خود را بدون حواس پرتی انجام می دهد و فقط روی مسائل فنی تمرکز می کند.

رفعت همچنین تصریح کرد: گاریدو مدیریت خوبی دارد و بابت برد شوخی و تعارف نمی کند. بازیکنان پرسپولیس نیز در مصاحبه های خود از شخصیت و عملکرد فنی این مربی تمجید کرده اند. از طرفی بعد از جدایی چند بازیکن، او و باشگاه خریدهای خوبی کردند که به پرسپولیس کمک کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خاتمه گفت: استقلال و سپاهان فصل را با نوسانات آغاز کردند اما پرسپولیس ریتم خوبی پیدا کرده و اگر این روند ادامه پیدا کند در این فصل دوباره قهرمان لیگ می شوند. تراکتور هم بازیکنان خوبی دارد و سرمربی اش اسکوچیچ فوتبال ایران را به خوبی می شناسد. فعلا این دو تیم را می توان مدعی قهرمانی دانست مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما