اخبار ورزشی

پرسپولیس به دنبال دروازه بان جایگزین بیرانوند است!




به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، سرمربی پرسپولیس می خواهد تیمش را در سه پست تقویت کند اما مشخص نیست شرایط مالی این باشگاه اجازه این کار را می دهد یا خیر. یحیی به دنبال جانشینی مطمئن برای علیرضا بیرانوند است. با فشار بازی های لیگ و جام ملت های پیش رو، طبیعی است که علیرضا بیرانوند در خطر آسیب دیدگی یا خستگی قرار بگیرد و گل محمدی باید این حق را داشته باشد که تیمش دروازه بان قابل اعتمادی ندارد. یکی دیگر از پست هایی که گل محمدی معتقد است فاقد بازیکنان قابل اعتماد است، دفاع چپ است و به همین دلیل گزینه ای برای استراحت علی نعمتی ندارد.

البته پرسپولیس در این پست احمدی جوان را در اختیار دارد که یحیی هنوز فرصتی به او نداده است. اما سرمربی سرخ ها بیش از هر پست دیگری می خواهد خط حمله را تقویت کند. جایی که شهاب زاهدی و نبیل باهویی در آن بازی می کنند و هیچکدام تاکنون نتوانسته اند اعتماد سرمربی خود را جلب کنند. یحیی حتی حاضر است یکی از این دو مهاجم به خصوص نبیل باهویی را نیم فصل ترک کند تا شرایط برای حضور مهاجم خارجی جدید فراهم شود. موردی که باشگاه پرسپولیس از آن استقبال نمی کند.

پرسپولیس برای تقویت خود در نیمه دوم باید نگاهی به سقف بودجه خود نیز بیندازد. مدیریت این باشگاه مدعی است بودجه آن هنوز پر نشده و جا برای نزدیک به 15 میلیارد تومان است. با این حال هنوز مشخص نیست سازمان لیگ چه شرایطی را برای تیم هایی که قصد تقویت تیم خود را دارند، در نظر می گیرد. مخصوصا تیم هایی که بازیکنان مصدوم دارند و نیاز به تعویض دارند. مسلم است آیین نامه ای که کارگروه نظارت بر سقف بودجه انجمن تدوین کرده، نواقص زیادی دارد که باید اصلاح شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا