اخبار روز

پرسپولیس با آل کثیر و بیرانوند صدر را بلعید!

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر مقابل هواداران به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و با 56 امتیاز موقتاً به برتری رسید.

پرسپولیس هفته گذشته موفق شد در قائم شهر نساجی مازندران را دو بر یک شکست دهد. قرمزها در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 4 برد مقابل حریفان خود کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی به دلیل مصدومیت و سروش رفیعی به دلیل محرومیت در این بازی غایب بودند. در آن سوی میدان هواداران با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جان تازه ای گرفتند و در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کردند و از منطقه سقوط فاصله گرفتند. این تیم در 5 بازی اخیر موفق شد در 3 بازی حریفان را شکست دهد و در 2 بازی دیگر با حریفان مساوی کند. هوادر پیش از این بازی با 29 امتیاز در رده یازدهم قرار داشت.

لحظات حساس بازی

در دقیقه 5 کریم اسلامی با پاس زیبای داریوش شجاعیان در موقعیت تک به تک این فرصت را پیدا کرد که دروازه پرسپولیس را باز کند اما بیرانوند به خوبی توپ را مهار کرد.

در دقیقه 11 این تیم با نفوذ بازیکنان پرسپولیس این شانس را پیدا کرد که از طریق آل کثیر دروازه هواداران را باز کند که حقیقی با واکنش خوب این بازیکن را مهار کرد.

در دقیقه 15 سرخ ها با یک کار ترکیبی صاحب موقعیت شدند که آل کثیر با پاس امید عالیشاه موفق شد دروازه هواداران را باز کند و نتیجه یک بر صفر قرمزها باشد.

در دقیقه 24 اسلامی بار دیگر پس از پاس شجاعیان با بیرانوند تک به تک شد و بار دیگر دروازه بان پرسپولیس موفق شد توپ را مهار کند.

در دقیقه 32 تیم آل کثیر این شانس را داشت که گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت. 2 دقیقه بعد این بازیکن بار دیگر با حقیجی تک به تک شد که با بی دقتی فرصت را از دست داد.

ارنوف در دقیقه 45 با آرشا شکوری که به جای علیرضا حقیقی وارد زمین شده بود، تک به تک شد و این هوادار جوان موفق شد توپ را از این ستاره ازبکستانی دفع کند. نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان شجاعی فرصت داشتند بازی را به تساوی بکشند که ضربه امین قاسمی نژاد به سمت بیرانوند رفت.

در دقیقه 66 قاسمی نژاد با اشتباه مدافعان پرسپولیس این فرصت را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت.

در دقیقه 70 عالیشاه می توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند اما ضربه سر او را شکوری به خوبی مهار کرد.

پرسپولیس با اقتدار از سد هوادر گذشت و به عنوان لیدر موقت رسید

دانیال اسماعیلی در دقیقه 74 پاس دیدنی فر را با ضربه آل کثیر به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد.

در دقیقه 77 بابک مرادی پس از پاس شجاعیان صاحب موقعیت شد یکی بیرانوند برای جبران گل های خورده مانع از گلزنی مجدد هواداران شد.

در دقیقه 82 مرادی می توانست با یک ضربه دیدنی دروازه پرسلیس را باز کند اما بیرانوند مانع از گل زیبا شد.

قضاوت این مبارزه بر عهده حسن اکرمی با کمک علیرضا مرادی و محمدعلی پورمتقی بود. این دیدار بدون تماشاگر برگزار شد.

اگرچه این اختلاف باعث شد پرسپولیس 59 امتیازی شود و به بالای جدول صعود کند، اما استقلال با پیروزی در بازی دوشنبه شب مقابل فولاد خوزستان دوباره به صدر جدول باز خواهد گشت.

دومین ترکیب اولیه تیم

هوادار تهران:

علیرضا حقیقی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، امین پورعلی، مهدی گودرزی، امین قاسمی نژاد، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی

سرمربی: مسعود شجاعی

پرسپولیس با اقتدار از سد هوادر گذشت و به عنوان لیدر موقت رسید

پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، اوستون ارنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

سرمربی: اسمار ویرا

پرسپولیس با اقتدار از سد هوادر گذشت و به عنوان لیدر موقت رسید

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا