اخبار ارز دیجیتال

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۶ خرداد ۱۴۰۳)

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۴۱۱ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۴.۱۷ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

به گزارش رمزارز نیوز، ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۰.۹۵ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۶ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم اما برخلاف بیت کوین، امروز صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمتی ۰.۱۸ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳.۵۱۷ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال آکاش نتورک (AKT)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Akash Network امروز با رشد قیمتی ۸.۰۴ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Akash Network، نام رمزارزهای نات کوین (NOT) با ۷.۳۷ درصد افزایش قیمت و لیدو دائو (LDO) با ۴.۴۰ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) با ۱۰.۹۶ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از Injective نیز، ارز دیجیتال آرویو (AR) با ۹.۰۳ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال استکس (STX)، با ۸.۹۲ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا