اخبار روز

پرداخت پاداش به بازنشستگان آموزش و پرورش


به گزارش مانیبان به نقل از اختاز 24، رضا مراد صحرایی امروز 19 آبان ماه در سفر به خراسان شمالی و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: تلاش های زیادی برای تامین منابع مالی برای پرداخت پاداش بازنشستگان انجام شده است و با وجود اینکه محدودیت های مالی در این زمینه وجود دارد، اما دولت در این زمینه اقدام کرده است. نگاه مثبت به این موضوع و در تلاش برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال گذشته در نیمه دوم سال جاری است.

وی همچنین گفت: یک میلیون دانش آموز کشور در سال تحصیلی جاری به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

مراد صحرایی همچنین پیگیری معیشت فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: با وجود محدودیت های مالی در آموزش و پرورش و مسائل معیشتی، کرامت معلمان همواره حفظ شده و دولت نیز به آنان توجه می کند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: دولت سیزدهم به صلاحیت معلمان توجه زیادی دارد و با وجود محدودیت های مالی 43 میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: 472 هزار نفر از نهادهای فرهنگی با رتبه بندی مخالفت کردند و این موضوع معطل مانده و روند از آشوب های اولیه بیرون آمده است.

مراد صحرایی گفت: در مسیر تربیت معلم تعصب خاصی داریم که باید اصلاح شود و نقش دانشگاه فرهنگیان که امسال پذیرش خود را افزایش داده است بیشتر پررنگ شود.

وی ادامه داد: پروژه های متعددی از جمله 126 پروژه مدرسه سازی و حدود 400 کلاس درس در خراسان شمالی در دست اجراست که در دولت سیزدهم تکمیل می شود. تا امروز 698 کلاس درس تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش محل تربیت کودکان و آینده سازان کشور است و اگر خواهان توسعه و پیشرفت کشور هستیم باید به مربیان توجه ویژه داشته باشیم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا