اخبار روز

پرداخت وام بدون ضامن به خانوارهای دارای یارانه نقدی و مستمری بگیران | پرداخت وام 200 میلیونی به تمامی سرپرستان خانوار با مهلت 6 ماهه.

وام فوری | مشتریان بانک سرمایه می توانند از کارت اعتباری این بانک با سقف 200 میلیون تومان برای تامین مالی خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

این کارت اعتباری فقط برای اشخاص حقیقی صادر می شود. مبلغ کارت بر اساس میانگین موجودی حساب فرد تعیین می شود. اگر دارنده کارت کمتر از 10 درصد از کل مبلغ را در یک ماه برای کارت خرج کند، مبلغ بدهی باید در پایان دوره پس از مهلت 7 روزه پرداخت شود. اما در صورتی که بیش از 10 درصد مبلغ کارت هزینه شود، بدهی به صورت اقساط در پایان مدت پرداخت می شود. با این روش پرداخت، اقساط پس از یک دوره پرداخت ۷ روزه آغاز می شود. حداکثر مدت پرداخت اقساط 36 ماه و اعتبار کارت صادر شده 12 ماه می باشد. کارت اعتباری فقط برای خرید کالا و خدمات از طریق نقاط پذیرش و درگاه های پرداخت قابل استفاده است.

شرایط اخذ وام 200 میلیونی کم بهره

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند می توانند با ایجاد موجودی مناسب وام 200 میلیونی در طرح میثاق دریافت کنند. مزیت این تسهیلات در مقایسه با سایر سیستم ها کمتر است.

افرادی که مشتری بانک صادرات هستند می توانند با ایجاد موجودی مناسب وام 200 میلیونی در طرح میثاق دریافت کنند. بهره مندی از این تسهیلات در مقایسه با سایر طرح ها کمتر است.

مشتریان بانک صادرات با افتتاح حساب متوسط ​​سه ماهه این امکان را دارند که از وام بالای 200 میلیون بهره مند شوند. ضمانت اصلی این وام ضامن رسمی است. سود این موسسه برای اشخاص حقیقی 9 درصد و برای اشخاص حقوقی 7 درصد می باشد. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه است. مردم برای دریافت این وام مجبورند یکی دریافت سپرده قرض الحسنه در شعب بانک صادرات.

با احتساب مبلغ وام، سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. سود کل تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و کل مبلغ وام و سود 229 میلیون و 11 هزار و 75 تومان خواهد بود.

انواع وام و خدمات از بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران یکی این مجموعه یکی از قدیمی ترین مجموعه های خصوصی ایرانی است که انواع خدمات پولی و مالی مجاز را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. این بانک تاکنون به دلیل خدمات متنوع، دستاوردها و جوایز متعددی را دریافت کرده است.

اخیراً در چهارمین جشنواره ملی حاتم، حمایت بانک صادرات از تولید ملی برای ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای توسعه گردشگری از طریق اپلیکیشن SAP مورد تقدیر قرار گرفت.

این بانک در تابستان امسال با حمایت های خوبی از واحدهای تولیدی و شرکت های کوچک و بزرگ، موضوع اشتغال و تولید ملی را سرلوحه کار خود قرار داده است. تعداد تسهیلات اشتغالزایی این بانک در تابستان امسال به 17 هزار و 900 رسید

پرداخت وام بدون ضامن به خانوارها، دریافت یارانه نقدی

با ایجاد صندوق ضمانت برای واحدهای خرد به ویژه زنان سرپرست خانوار، از این پس می توانند بدون ضامن اعتبارات خرد و اشتغال زایی دریافت کنند.

شاید گرفتن وام ناچیز یا تسهیلات قرض الحسنه برای زنان سرپرست خانوار دیگر رویا و کابوس نباشد! قبل از ایجاد صندوق ضمانت برای تسهیلات ویژه این 6 میلیون نفر جمعیت فعال کشور، گرفتن وام برای آنها شبیه فتح سکوی اول بازی های المپیک و سختی هایی بود که در این راه متحمل می شدند.

بر اساس آمار ارائه شده در سال های اخیر، رشد منفی نیروی کار زنان، کاهش سهم آنان از اشتغال، عدم تمایل زنان به ورود به بازار کار و چالش های پیش روی زنان خانه دار منجر به افزایش نرخ بیکاری زنان شده است. .

رئیس کمیته مطالعات زنان انجمن علوم سیاسی ایران در این خصوص گفت: طبق آمار 16 درصد زنان در اقتصاد ایران تاثیر دارند که این نمونه ای از عدم توجه به توانایی های زنان است.

سیمین حاجی پور با بیان اینکه حضور بانوان در حوزه گردشگری زمینه ایفای نقش و درآمدزایی را به همراه دارد، افزود: گردشگری یکی یکی از راه حل هایی است که خانم ها می توانند از منظر کسب درآمد به آن نگاه کنند. بر اساس آخرین آمار جمعیتی کشور، تعداد مردان سرپرست خانوار از 18 میلیون و 360 هزار نفر در سال 1389 به بیش از 22 میلیون نفر افزایش یافته است و در این مدت تعداد زنان سرپرست خانوار از 2 میلیون و 773 هزار نفر به بیش از 3 میلیون نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که بر اساس آمارهای غیررسمی تعداد زنان سرپرست خانوار حدود 6 میلیون نفر تخمین زده می شود که با تصویب این مصوبه از سوی علی بهادری جهرمی مسیر اشتغال این تعداد هموار شد. سخنگوی دولت

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، تصویب این مصوبه را برای زنان سرپرست خانوار آنقدر مهم می داند که آن را از دستاوردهای بزرگ این دولت اعلام کرد.

انسیه خزعلی گفت: تصویب تشکیل صندوق ضمانت تسهیلات ویژه زنان سرپرست خانوار به قدری مهم است که آن را از دستاوردهای مهم این دولت می دانیم چرا که پیش از این زنان به دلیل نبود ضامن نمی توانستند برای اشتغال برنامه ریزی کنند. یک برنامه عملیاتی برای حمایت از این زنان است.»

مبلغ وام اختصاص یافته به صندوق ضمانت مؤسسات ویژه زنان سرپرست خانوار

طرح تسهیل ضمانت اعتبارات اشتغال خرد زنان سرپرست خانوار دهک های اول تا پنجم از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون مصوبه ای بود که یکشنبه هفته جاری در هیئت دولت سیزدهم برای اجرا به تصویب رسید.

علاوه بر مبلغ اولیه 500 میلیارد ریالی، با دستور وزیر اقتصاد، 100 میلیارد ریال نیز از سوی بانک رفاه به این صندوق اختصاص یافت.

چندی پیش مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی از اعطای وام اولیه 100 میلیارد ریالی بانک رفاه با حمایت صندوق ضمانت توسعه تعاون برای ایجاد اشتغال خبر داد. برای زن سرپرست خانوار

این مبلغ وام با تفاهم نامه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون منعقد شد.

مسکنی اجرای این طرح را الگویی موفق و قابل ارائه در سطح بین المللی خواند و تصریح کرد: حوزه رفاه اجتماعی و توجه جمهوری اسلامی ایران به خانوارهای آسیب دیده در دولت سیزدهم تحول و پویایی را تجربه کرده است.

انسیه خزعلی می گوید: این مبلغ وام کمک می کند افراد بیشتری تحت پوشش این ضمانت قرار گیرند و بخشی از دغدغه زنان سرپرست خانوار برای دریافت کمک های اشتغال زایی برطرف شود و در واقع این وام حمایت دولت برای اشتغال «زنان کارآفرین» است “

پس از شیوع کرونا، خدمات اینترنتی بانک‌ها با دقت بیشتری رصد شد. به همین دلیل خدمات بانکداری اینترنتی جایگزین برخی شعب فیزیکی در شهر شد.

شرایط پرداخت وام آنلاین

بانک ملت در سامانه فرابانکی خود تا سقف 200 میلیون تومان به متقاضیان وام می دهد. در این طرح تا سقف 60 میلیون تومان وام با سود 4 درصد به متقاضیان می دهد.

در صورت استفاده از شعبه مجازی بانک صادرات در شمس، می توانید خدمات غیر حضوری را از این بانک دریافت کنید. همانند سایر بانک ها، پیش نیاز پرداخت وام اینترنتی، افتتاح حساب نزد بانک است و متقاضی وام باید دارای حساب قرض الحسنه نزد بانک صادرات باشد.

بانک رفاه حتی به صورت غیرحضوری به سپرده گذاران خود وام های 5 تا 50 میلیون تومانی می دهد.

پس از افتتاح حساب در بانک رسالت و اعتبارسنجی آن در سامانه مرآت، می توانید وام قرض الحسنه با سقف 60 میلیون تومان و با سود 4 درصد دریافت کنید.

باز کردن یک حساب آنلاین

در حال حاضر اکثر بانک ها به صورت آنلاین حساب باز می کنند. پارسیان با مراجعه به سایت بانک های رسالت می تواند به صورت آنلاین اقدام به افتتاح حساب نماید. سپس تاییدیه هویت کارت در منزل به متقاضی تحویل داده می شود.

متقاضی برای افتتاح حساب در بانک های آیندهو و پاسارگاد باید از دوربین تلفن همراه خود برای احراز هویت استفاده کند و مدارک شناسایی خود را در سایت ارائه کند و در نهایت کارت بانکی خود را با امضای الکترونیکی دریافت کند.

بانک مهر ابتدا مشتری را به صورت بیومتریک احراز هویت می کند. در نهایت با اپلیکیشن موبایل بانک مهر در ایران مراحل بعدی گشایش قابل انجام است و کمتر از یک هفته دیگر کارت بانکی برای فرد ارسال می شود.

بانک تجارت و بانک ملی نیز اپلیکیشن افتتاح حساب را در وب سایت خود ارائه می دهند. البته برای افتتاح حساب در این دو بانک باید حداقل 50 هزار تومان به حساب واریز شود و در نهایت شماره حساب از طریق پیامک برای مشتری ارسال شود.

خدمات اینترنتی از بانک ها

خدمات اینترنتی بانک ها به شما امکان انجام کارهای روزمره مانند انتقال پول، پرداخت قبوض، بررسی وضعیت چک، مدیریت تراکنش ها، دریافت کد و درخواست شبا را می دهد.

از آنجایی که بانک ها در سال جاری بخش بزرگی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کنند، اصطلاح بانکداری الکترونیک و اینترنت در جامعه اهمیت بیشتری یافته است.

100 میلیون وام دریافت کرد

طرح کرمت رفاه: تسهیلات پذیرایی (وام بانکی) مستمری بگیران موسسات تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی در بانک رفاه

بانک رفاه در راستای رفاه و تکریم مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، تسهیلات (وام بانکی) را در قالب طرح کرم رفاه پرداخت می‌کند.

ذینفعان طرح کرمات بانک رفاه

با توجه به رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و مستمری بگیران نهاد تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و حمایت های مالی آنها، امداد رسانی به این جامعه در قالب طرح کرامت امکان پذیر است.

مستمری بگیران و مستمری بگیران موسسات تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که از بانک رفاه حقوق دریافت می کنند می توانند تا سقف یک میلیارد ریال برای تامین املاک و خدمات مورد نیاز و همچنین تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تا سقف یک میلیارد ریال اختصاص دهند. حداکثر تا یک میلیارد متریال مبلی در محدوده 18 درصد و بازپرداخت بر اساس میزان سرمایه گذاری تا 48 ماه.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا