اخبار روز

پرداخت وام بدون ضامن برای مشتریان بانک ملی

وام بدون ضامن با استفاده از وام طرح ملی اعتبار می توانید تا سقف 500 میلیون تومان وام از بانک ملی با سود 14 درصد دریافت کنید.

به گزارش تجارت نیوز، طرح ملی اعتبار یکی یکی از طرح های تسهیلات جدید بانک ملی است که برای اخذ آن نیازی به ضامن نیست و رتبه اعتباری آن اعتبار وام گیرنده است. در این طرح متقاضیان می توانند با افتتاح حساب و داشتن میانگین مدت حساب سه تا ۱۸ ماهه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام با سود ۱۴ درصد دریافت کنند.

وام 500 میلیونی بانک ملی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

تمامی مراحل درخواست وام اعتبار ملی در سامانه بام بانک ملی انجام می شود و متقاضی برای دریافت این وام نیازی به حضور در شعب بانک ملی ندارد. اگر در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده اید و به طور متوسط ​​بین سه تا ۱۸ ماه حساب ایجاد کرده اید، به بانک بدهی ندارید و چک نقدی ندارید، مشمول شرایط دریافت این وام هستید. .

شرایط ملی بازپرداخت وام های اعتباری

حداکثر سقف پرداخت وام اعتبار ملی بانک ملی 500 میلیون تومان و نرخ سود آن 14 درصد است. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. برای وام 500 میلیون تومانی با بازپرداخت 36 ماهه، وام گیرنده باید ماهانه 17 میلیون و 88 هزار تومان اقساط پرداخت کند. به این ترتیب در پایان این دوره بازپرداخت سه ساله، کل مبلغ وام و اقساط آن به 615 میلیون و 347 هزار تومان می رسد.

ثبت وام بدون ضامن برای این افراد

مراحل درخواست وام رسالت و وام بانک رسالت عنوان مقاله ای است که در ادامه به آن پرداخته ایم. در این گزارش مراحل ثبت وام در بانک رسالت به ترتیب فهرست شده است. اگر می خواهید جزئیات بیشتری بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه رسالت

گزینه های تخمین در برنامه iCup

اعتبار سنجی نمرات در iCup

دریافت سفته الکترونیکی در ایکاپ

وارد اینترنت بانک یا موبایل بانک رسالت (در صورت فعال کردن موبایل بانک) شوید و درخواست وام را تکمیل کنید

بانک رسالت با به روز رسانی شرایط وام خود امکان اخذ انواع وام با کارمزد پایین را فراهم می کند. متقاضیان برای درخواست وام باید از طریق سامانه اینترنتی بانک ثبت نام کنند و شرایط مناسب وام را داشته باشند. فرآیند ثبت نام و دریافت وام به صورت دیجیتال از طریق سامانه های آنلاین بانک انجام می شود که دسترسی به خدمات مالی را تسهیل می کند.

مراحل ثبت وام اعتباری

افتتاح 1 حساب در بانک رسالت:

افتتاح حساب نزد بانک رسالت پیش نیاز اخذ وام می باشد. اگر هنوز موفق به ایجاد حساب کاربری در این بانک نشده اید یا نمی دانید چگونه ثبت نام کنید. به سایت www.rqbank.irsalat.ir مراجعه کنید.

(اگر فرآیند ایجاد حساب کاربری را با موفقیت انجام داده اید، مرحله بعدی را بررسی کنید)

2 اعتبار سنجی تعرفه:

یکی دیگر از الزامات اجباری و مهم برای ثبت نام وام از بانک رسالت، اعتبارسنجی سامانه مرات است (برای ثبت نام و اعتبارسنجی در سامانه مرات باید از اپلیکیشن iCup استفاده کنید).

برای شروع اعتبارسنجی در سیستم مرات، حساب خود را ایجاد کنید. برای عضویت در این سامانه باید کد کشور، آدرس ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید

شما می توانید با عضویت در سامانه مرات و بارگذاری مدارک خود برای تایید اعتبار اقدام کنید. نتایج اعتبارسنجی ظرف چند روز به شما اعلام خواهد شد. نتایج اعتبارسنجی در این سیستم به شکل است یکی از موارد زیر می آید:

ممتاز: نیازی به تنظیم سفته یا ارائه درخواست وام ندارید، کافی است به اینترنت بانک رسالت مراجعه کنید.

کاملاً مناسب است: باید سفته الکترونیکی دریافت کنید.

متناسب: ارائه سفته الکترونیکی از شما به همراه سفته الکترونیکی ضامن.

نامتناسب: شما واجد شرایط دریافت وام نیستید و هیچ فرآیند پیگیری لازم نیست.

3 ارزیابی امکانات:

پس از دریافت نتیجه اعتبارسنجی، از سرویس تخمین تسهیلات در برنامه iCup استفاده کنید. در این بخش می توانید بر اساس نتیجه ارزیابی تسهیلات، از میزان وامی که می توانید دریافت کنید، ایده بگیرید.

4 دریافت فاکتور الکترونیکی:

دریافت سفته الکترونیکی از اپلیکیشن iCup قدم بعدی برای درخواست وام از بانک رسالت است. مبلغ سفته باید 1.2 برابر مبلغ وام درخواستی باشد.

اگر اعتبار کافی یا کاملاً کافی به دست آورید، هم شما و هم ضامن باید سفته الکترونیکی را از برنامه iCup دریافت کنید.

5 ضمانت سفته:

پس از دریافت وام گیرنده سفته الکترونیکی و شناسه منحصر به فرد آن؛ ضامن می تواند برای ضمانت وام اقدام کند. ضامن باید پاداش را تایید کرده و با دریافت نتیجه، درخواست الکترونیکی سفته را در iCup ثبت کند.

در این مرحله ضامن باید از طریق «صدور سفته الکترونیکی» سفته (به میزان 2/1 درصد از کل وام) صادر کند و سفته متقاضی وام را یک بار از طریق «ضمانت سفته الکترونیکی» تضمین کند.

پس از تایید سفته الکترونیکی متقاضی و ضامن، این اطلاعات به صورت خودکار به فایل اعتبارسنجی شما پیوست می شود و پیامک آنها را دریافت می کنید (در صورت عدم دریافت پیامک تایید بهبود دهنده های ثبت اعتبار (حداکثر یک هفته کاری)، تماس بگیرید. شماره خدمات مشتریان 0214747)

در این مرحله دو گزینه برای درخواست تسهیلات بانک رسالت دارید:

به اینترنت بانک به آدرس ibank.rqb.ir مراجعه کنید. برای این کار باید رمز اینترنت بانک را از عابر مجازی دریافت کنید.

به تلفن همراه بانک رسالت مراجعه کنید که نیاز به فعال سازی تلفن همراه بانک از طریق باجه دارد.

در زیر به بررسی نحوه درخواست وام رسالت با هر دو روش می پردازیم.

6 ورود به اینترنت بانک رسالت:

برای دسترسی به اینترنت بانک و استفاده از منوی درخواست وام بانک رسالت، یکی بین رمزهای عبور ثابت یا روش‌های احراز هویت دو مرحله‌ای یکی را انتخاب کنید.

7 درخواست تسهیلات:

در این صفحه از منو و قسمت Amenities گزینه Amenities را انتخاب کنید و سپس روی Request Amenities کلیک کنید.

8 ثبت درخواست جدید:

پس از کلیک بر روی این گزینه صفحه ای مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد. سپس برای تکمیل فرم درخواست در سامانه درخواست وام بانک رسالت (ibank.rqb.ir) روی «درخواست جدید» کلیک کنید.

9. ثبت نهایی درخواست وام:

نوع موسسه

مبلغ درخواست (با توجه به نتیجه اعتبارسنجی)

دوره درخواست (اعداد وارد شده باید با ماه و اطلاعات ارزیابی تسهیلات مطابقت داشته باشند)

شماره سپرده (با کلیک بر روی کادر در این قسمت شماره(های) سپرده را مشاهده خواهید کرد)

شرح تسهیلات

پس از نوشتن نکات فوق برای درخواست وام از بانک رسالت، روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

10. اگر می خواهید از طریق موبایل بانک برای دریافت وام از بانک رسالت اقدام کنید، ابتدا باید موبایل بانک خود را فعال کنید. در مقاله ای جداگانه آموزش فعال سازی بانک رسالت به اختصار و به اختصار شرح داده شده است.

اکنون می توانید وارد بانک شوید و در قسمت تسهیلات گزینه “درخواست تسهیلات” را انتخاب کنید و بقیه مراحل را طبق مرحله قبل که کمی قبل توضیح داده شد (مرحله 9) ادامه دهید.

11. در این مرحله درخواست معافیت جهت بررسی در سایت ibank.rqb.ir به بانک ارسال می شود. در صورت بروز مشکل در ثبت نام وام در بانک رسالت، رنگ درخواست به صورتی تغییر می کند.

رنگ صورتی به این معنی است که درخواست وام شما در بانک رسالت رد شده است. در صورت عدم وجود مشکل یا خطایی پیامکی به متقاضی ارسال می شود که در آن درخواست تماس با واحد تاسیسات جهت عقد قرارداد می باشد.

در نهایت باید دوباره به سایت ibank.rqb.ir رفته و به قسمت درخواست وام مراجعه کنید. سپس در قسمت عملیات، امضای قرارداد را بررسی کنید. سپس مبلغ وام ظرف یک تا دو روز کاری به حساب متقاضی واریز می شود

متقاضیان وام بانک رسالت برای دریافت وام باید با ارائه ضامن رسمی و ارائه سفته الکترونیکی اقدام کنند. اما افرادی که رتبه اعتباری بالاتری دارند می توانند بدون ضامن نیز وام دریافت کنند.

نحوه درخواست وام از بانک رسالت در سال 1403

بانک رسالت به عنوان یکی این موسسه به عنوان یکی از موسسات مالی ارائه دهنده خدمات بر اساس موازین اسلامی، به دنبال تسهیل دسترسی افراد حقیقی و حقوقی به منابع مالی است.

شرایط عمومی اخذ وام از بانک رسالت

اندیشه مساهر، بانک قرض الحسنه رسالت از طریق خدمات مختلف خود به متقاضیان وام پرداخت می کند. اخیراً این بانک تسهیلات اضطراری جدیدی راه اندازی کرده است که امکان دریافت 200 میلیون تومان در مدت زمان کوتاه را فراهم می کند. درخواست های این وام به صورت آنلاین ارسال شده و مراحل ثبت نام توضیح داده شده است. شرط دریافت این است که در بانک حساب سپرده داشته باشید و 3 تا 6 ماه از سپرده گذاری گذشته باشد. متقاضیان و ضامن ها نباید چک های نقدی یا بدهی معوقه داشته باشند. پس از تأیید اعتبار، برنامه ها بر اساس دسته اعتبار بررسی می شوند. در صورت تایید، مراجعه حضوری برای تکمیل فرآیند الزامی است.

بانک رسالت با توجه به دیجیتالی بودن فرآیند وام دهی، سیستم هایی را برای دسترسی آسان به خدمات خود توسعه داده است. سامانه اعتباری بانک رسالت در ایبانک. rqb.ir جهت ثبت نام و اخذ وام فعال می باشد. متقاضیان قبل از ثبت نام در این سامانه باید نسبت به افتتاح حساب اعتباری نزد بانک اقدام کنند. همچنین اعتبارسنجی از طریق سامانه مرات بانک رسالت در سایت imerat.ir جهت تعیین شرایط اخذ وام انجام می شود.

انواع وام از بانک رسالت

بانک رسالت انواع مختلفی از وام ها را ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وام فوری

وام ازدواج

رهن

وام خودرو

وام آموزش و پرورش

وام مشاغل کوچک

وام فوری بدون پیش پرداخت

وام بانکی رسالت با سفته

هر کدام از این وام ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارند و ممکن است نیاز به ضامن یا تضمین های دیگری داشته باشند.

وام مسکن

مدارک لازم جهت ثبت وام نزد بانک رسالت

برای دریافت وام از بانک قرض الحسنه رسالت مدارک زیر مورد نیاز است:

نتیجه استعلام را از سامانه مرآت بانک رسالت چاپ کنید.

گواهی اشتغال به کار از ضامن، به عنوان مثال. به عنوان مثال مجوز تجارت یا گواهی اشتغال به کار

دو فقره چک صیادی یا ترکیبی چک صیادی و سفته الکترونیکی با کد منحصر به فرد آن.

اسناد سپرده و برداشت تکمیل شده توسط وام گیرنده.

فرم تکمیل شده توسط وام گیرنده برای معرفی وام گیرنده و ضامن.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا