اخبار روز

۴۲۰۰۰ هزار معلم بازنشسته سال ۱۴۰۰، مطالبات رتبه‌بندی خود را به زودی دریافت می‌کنند!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، صادق ستاریفرد در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، درباره پرداخت معوقات صلاحیت 1400 معلم بازنشسته اظهار داشت: برای پرداخت معوقات صلاحیتی معلمان بازنشسته سال 1400 تمهیدات لازم انجام شد. با سازمان برنامه و بودجه و صندوق بازنشستگی انجام و اعتبار مورد نیاز تامین شد.

وی افزود: تکلیف سهمیه صندوق و مابقی مطالبات بازنشستگان 1400 مشمول احراز صلاحیت به زودی پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: برای پرداخت معوقات 260 میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که تامین شد و بخشی از آن برای مشارکت کسورات تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری و بخشی است. به مطالبات معلمان بازنشسته اختصاص یافته است.

او اضافه کرد: حدود 42 هزار معلم بازنشسته در سال 1400 در روز اول مهر بازنشسته شدند و به دلیل اختلاف یک روزه در رتبه بندی قرار نگرفتند، روند محاسبه معوقات آنها مستلزم زمان بیشتری بود و تلاش می کنیم به زودی مطالبات را پرداخت کنیم.

طبق قانون رتبه بندی، افرادی که در تاریخ 31 شهریور 1400 (اجرای قانون رتبه بندی) بازنشسته شده اند، می توانند با توجه به رتبه کسب شده از مزایای رتبه‌بندی برخوردار شوند و احکام بازنشستگی آنها مطابق مقررات اصلاح می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا