اخبار روز

دومین واریزی سود سهام عدالت با مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان!/جزئیات

در ادامه جزئیات واریز دومین سود سهام عدالت را می توانید بخوانید.

به گفته مدیر کل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق، مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت تا قبل از پایان سال به صاحبان این سهام پرداخت می شود.

به گزارش مانیبان به نقل از اختاز نیوز، پرداخت سود سهام یکی از موضوعاتی است که سهامداران به آن علاقه دارند. پرداخت این سود در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول آن در پاییز هر سال واریز می شود. و مرحله دوم به روزهای پایانی سال اختصاص دارد.

این در حالی است که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1402 این سوال که سود مرحله دوم چه زمانی به حساب آنها واریز می شود در ذهن صاحبان سهام عدالت حک شده است.

موضوع مهمی که اخیرا مدیر کل جامعه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به تشریح آن پرداخته است.

محمد باغستانی با اعلام زمان واریز فاز دوم سود سهام گفت: سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت سود کامل شرکت های سرمایه گذار انجام خواهند داد تا بتوانیم سود سهام را دریافت کنیم. سود باقی مانده از این گروه از سهامداران را نیز در پایان سال دریافت و به حساب خود واریز می کنند.

همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از جزئیات واریز حقوق جاری و سالانه سهامداران در هفته اول. دی4 صادرکننده سود سالیانه و 7 صادرکننده سود جاری به سهامداران خود پرداخت کرده اند.

همچنین در پایان هفته اول. دی در این ماه 7 ناشر «داروسازی دانا، داروسازی زاگرس فارمد پارس، سرما آفرین، داروسازی راهورد تامین، گروه مپنا، صنایع فروآلیاژ ایران و توسعه صنایع بهشهر (هلدینگ)»، سود جاری 446 هزار و 321 هزار سهامدار شامل و 709 میلیون تومان می شدو از طریق صمت و از طریق سامانه سجام واریز کرده اند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا