اخبار روز

پرداخت به گندمکاران کجا رفت؟


به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، داوود منظور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص زمان ارائه برنامه بودجه سال 1401 به شورای اسلامی اصلاحیه آیین نامه داخلی مجلس در سال جاری توضیحاتی ارائه کرد. ما باید بودجه را در دو مرحله ارائه کنیم. بر این اساس مرحله اول بودجه که کلیات و تبصره هاست تا ابتدا آغاز می شود. آبان باید به مجلس ارائه شود که ما این مرحله را آماده کرده ایم، اما نظر رئیس مجلس این بود که قانون برنامه هفتم را در بودجه سال آینده لحاظ کنیم، به همین دلیل قرار شد تا پس از تصویب آن منتظر بمانیم. در برنامه هفتم، بودجه پروژه جمع‌بندی و به مجلس ارسال می‌شود و فکر می‌کنم در این شرایط تا پایان کار آبان این لایحه را به مجلس بفرستید.

وی در خصوص قیمت مصوب محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد: مشکل این است که 4 روش برای تعیین قیمت محصولات کشاورزی داریم که این چهار روش به قیمت هایی رسیده است که باید جمع بندی شود و در کمیسیون نیز عضویت داریم. و در نهایت وزیر جهاد کشاورزی باید قیمت را اعلام کند که برای ابلاغ قیمت در حال ارزیابی است.

منظور در خصوص پرداخت پول گندم کاران گفت: بیشتر پول گندم کاران پرداخت شده و اندکی باقی مانده است که تا چند روز آینده یعنی تا پایان خواهد بود. مهر ما آن را پرداخت خواهیم کرد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا