سبک زندگی

عکس جذاب آناهیتا با چشمان جذابش غوغا کرد!/عکس

در ادامه می توانید عکس جدید آناهیتا درگاهی را می توانید مشاهده کنید.


به تازگی پرتره ای جذاب از آناهیتا درگاهی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده است. چشمان زیبای این بازیگر در عکس جدیدش سوژه کاربران اینستاگرام شد.

پرتره آناهیتا درگاهی

عکس جذاب آناهیتا با چشمان جذابش غوغا کرد!/عکس

سن آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی متولد 7 بهمن 1365 در تهران، بازیگر و نقاش است. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر است. او کار خود را با نقاشی آغاز کرد و از ۲۹ سالگی به بازیگری و تهیه کنندگی پرداخت.

همسر اول آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۲ در سن ۲۸ سالگی با محمد پروین (بازیکن سابق فوتبال) و پسر سلطانعلی پروین (اسطوره باشگاه پرسپولیس) ازدواج کرد. اما این زندگی دعوای زیادی نداشت و این زوج کمتر از یک سال بعد از هم جدا شدند.

ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی در سال ۱۳۹۵ در سن ۲۹ سالگی برای دومین بار با اشکان خطیبی بازیگر ۳۷ ساله که از همسر اولش نیز جدا شده بود، ازدواج کرد. می گوید کم کم به هم علاقه مند شدیم و بالاخره اشکان دلم را ربود و با هم ازدواج کردیم.

آناهیتا درگاهی با کدام فیلم به شهرت رسید؟

او در سال ۱۳۹۵ با فیلم زرد در کنار بهرام رادان نامی برای خود دست و پا کرد اما شهرت بازیگری او یک سال بعد با حضور در سریال ممنوعه آغاز شد. وی سپس نماهنگ پایانی رضا کیانیان را تهیه کرد و تجربه تهیه کنندگی کنسرت های آرین کشیشی را نیز در کارنامه خود دارد.


 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا