اخبار روز سینما

پدیده بی سابقه جذب سرمایه میلیاردی به فیلمو! / کرمانی منظر سکوها را تغییر داد


در گزارش منتشر شده از وضعیت طرح های ارائه شده و بررسی شده در برنامه «کرمانی» آمده است که تاکنون 1439 نفر در این پروژه ها 76 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند. پشتیبانی برای 6 پروژه از 7 پروژه انتخاب شده در برنامه تکمیل شد. اتفاقی که تعجب کارشناسان اقتصادی را برانگیخت. پروژه های مورد حمایت مردم در این سرمایه گذاری عبارتند از: “فناوری شیمیایی، نساجی، تجارت پزشکی، مشاوره مالی، فرآوری فیبر اکریلیک، توسعه نیروگاه خورشیدی، تولید کاتالیزور و غیره”. در زمینه های مختلفی از جمله اتفاق افتاده است.

در متفاوت ترین برنامه شبکه نمایش خانه که به صورت هفتگی از شبکه فیلیمو پخش می شود، کسب و کارهایی که با اخذ مجوز از شرکت بورس ایران برای تامین مالی جمعی مناسب هستند، پس از ارزیابی های فنی و بررسی های دقیق، روی کارن کراد قرار می گیرند. . بستر سرمایه گذاری جمعی و فرصت سرمایه گذاری بعدی برای بینندگان برنامه امکان پذیر خواهد بود. کسب‌وکارها برنامه‌های خود را حداکثر ظرف یک سال اجرا می‌کنند و سود خود را از طریق مدل تقسیم درآمد با شرکت‌کنندگان تقسیم می‌کنند.

استقبال گسترده مخاطبان فیلمو در تأمین مالی پروژه های ارائه شده در «کارمانی» نشان از اعتماد عمومی و ظرفیت چشمگیر این پلتفرم برای فراتر رفتن از سرگرمی و نگاه جدی به سایر حوزه های برنامه سازی و مشارکت عمومی دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا