اخبار روز سینما

پخش فصل جدید سریال تهران کنسل شد

اخیرا خبری منتشر شده که در آن عنوان می‌کند که پخش فصل جدید سریال تهران به دلیل تنش‌های منطقه‌ای و جنگ در غزه موقتا متوقف شده است.

سریال تهران یک درام جاسوسی است که شرکت اپل تی‌وی پلاس تولید و پخش آن را بر عهده دارد، به داستان یک هکر موساد در تهران می‌پردازد. این سریال با صحنه‌های اکشن و فیلمنامه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فصل جدید سریال تهران

در فصل دوم این سریال، با اضافه شدن بازیگرانی مانند «گلن کلوز»، سطح کیفی این سریال افزایش یافت و شخصیت اصلی داستان که در تهران به دنبال راه فراری برای بازگشت مخفیانه به خانه است، بازیگری بهتری به خود جلب کرده است.

فصل جدید سریال تهران

با اضافه شدن «هیو لوری» به فصل سوم، انتظار می‌رود کیفیت و روایت داستان سریال همچنان جذابیت خود را حفظ کند؛ اما زمان پخش فصل سوم به دلیل شرایط فعلی منطقه مشخص نیست و شرکت اپل به دلیل ادامه تنش‌ها و جنگ در غزه، پخش این سریال را در شبکه تلویزیونی عمومی اسرائیل موسوم به کان منع کرده است.

این شرکت همچنین تولید فصل چهارم سریال را به همین دلیل به تعویق انداخت. در حال حاضر، دو فصل اول سریال تهران برای تماشا در «اپل تی‌وی پلاس» در دسترس است و این سریال به‌عنوان یکی از مورد توجه‌ترین آثار این شبکه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل جدید سریال تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا