اخبار روز سینما

پخش سریال Better Call Sal یکی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سریال های تلویزیونی در جهان. آقای «سال گودمن» در شبکه تماشا

شبکه تماشا که همچنان به پخش سریال های خارجی غیر تکراری ادامه می دهد، این بار «بهتره با سام تماس بگیر» برنامه ریزی کرده است. «Llama al Año» روی آنتن می رود. این سریال اسپین آف سریال محبوب Breaking Bad است که توسط وینس گیلیگان و پیتر گولد کارگردانی شد و از سال 2015 تا 2022 از شبکه AMC پخش شد..

به گزارش بازتاب آنلاین، دوبله سریال «تماس با سال» توسط 31 نفر از استعدادهای صدای گفتارفیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما به مدیریت دوبله امیر حکیمی به پایان رسید و این سریال به زودی پخش می شود. از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

«سال را صدا کن» به مدت شش فصل بین سال‌های 2015 تا 2022 پخش شد. یکی یکی از محبوب ترین سریال های اخیر محسوب می شود.

“بهتره به سال زنگ بزنی.” یکی این یکی از بهترین اسپین آف هایی است که به اندازه سری اصلی محبوب شد.

این یک مجموعه اسپین آف از سریال Breaking Bad (2008-2013) است و در نیمه اول دهه 2000 در آلبوکرکی، نیومکزیکو می گذرد و بر زندگی وکیل سابق پرکار و جذاب، جیمی مک گیل، و تحول او تمرکز دارد. به وکیل مدافع جنایی خود محور معروف به سال گودمن.

سریال “Better Call the Year” در طول اجرای خود تحسین های زیادی را به دست آورد و نامزد 46 جایزه Primetime Emmy و چهار جایزه گلدن گلوب شد. این سریال نامزد بهترین سریال درام در جوایز امی 2024 شد.

در اخبار منتشر شده از این سریال به پخش کامل شش فصل اشاره نشده است یا تنها فصل اول آن دوبله شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا