اخبار روز

پخش زنده مسابقات کشتی امین میرزازاده در بازی های المپیک 2024 پاریس

به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ کشتی ها امین میرزازاده و مهدی محسن نژاد با حریفان در چارچوب مسابقات کشتی المپیک 2024 پاریس امروز دوشنبه پانزدهم مرداد 1403 از ساعت 16:30 پخش می شود.

امین میرزازاده و مهدی محسن نژاد کشتی گیران ایرانی در رقابت های کشتی المپیک 2024 به مصاف حریفان خود می روند.

پخش زنده کشتی المپیک را از چه شبکه هایی دنبال کنیم؟

  • پخش زنده فوتبال روزانه.
  • کانال یوتیوب UWW
  • سایت فدراسیون جهانی کشتی
  • فوتبال روزانه اینستاگرام

اگر می خواهید بازی های امین میرزاده و مهدی محسن نژاد در بازی های المپیک 2024 پاریس را به صورت آنلاین تماشا کنید، سرویس فوتبال منهای فوتبال دیلی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

برای تماشای آنلاین کشتی اینجا کلیک”

در دسته 60 کیلوگرم که 17 نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرگت الجزایری می رود و در صورت غلبه بر این حریف به مصاف برنده مسابقه می رود. بین کوین آرماس رودریگز از کوبا در دور بعد و کنیچیرو فومیتا دارنده مدال نقره المپیک و جهان از ژاپن مبارزه خواهد کرد. ژولامان شارشن بکوف قهرمان قرقیزستان در این وزن در گروه محسن نژاد قرار دارد و شانسی برای دیدار این دو رزمی کار تا مرحله نیمه نهایی وجود ندارد.

در وزن 130 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با آدام کوهن آمریکایی مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف به مصاف میخاین لوپز برنده میخائین لوپز می رود که 4 مدال طلای المپیک، 5 مدال دارد. از طلا و 3 نقره، در دور بعد جهان از کوبا و لی از کره جنوبی هستند.

پخش زنده مبارزه امین میرزازاده در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس فوتبال دیلی

پخش زنده مسابقات کشتی در بازی های المپیک 2024 پاریس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا