اخبار روز سینما

واکنش تند پسر “ناصر ملک مطیعی” به پخش تصاویر پدرش از تلویزیون!/ راضی نیستم حتی یک عکس از پدرم پخش کنید!

مطیعی پسر ناصر ملک به پخش تصاویر پدرش از تلویزیون پس از مرگ وی واکنش شدیدی نشان داد.

پی ام آپ به نقل از روزیاتو; چندی پیش مجموعه مستندی با عنوان خانه های نورانی از شبکه مستند سیما پخش شد که با محوریت ترویج و ترویج روزه سنتی ایرانی در مناسبت های خاص می پردازد.

این مستند در روزهای اخیر تصاویری از ناصر ملک مطیعی بازیگر پیش از انقلاب را همراه با صحبت های دوستان و افراد مشهور درباره او پخش کرد. اما با واکنش شدید امیرعلی ملک مطیعی فرزند این بازیگر فقید ممنوع الکار بعد از انقلاب.

من راضی نیستم، حتی یک عکس از پدرم را از رادیو و تلویزیون پخش کنید!

امیرعلی ملک مطیعی فرزند این بازیگر در بخشی از یادداشت خود در واکنش به این اتفاق و با اشاره به جلوگیری از پخش دو مصاحبه ناصر ملک مطیعی در صداوسیما نوشت:

چطور عکس ناصر ملک مطیعی را که زنده بود و نفس می کشید و منتظر دیدن صحبت هایش در تلویزیون بود پخش نکردید؟! اسمشو نگفتی؟!

حالا که مرگ او را تایید کردید، آیا عکس او را پخش می کنید؟ من به عنوان فرزند ناصر ملک مطیعی، به عنوان کسی که شاهد اشک های ناصر ملک مطیعی به دلیل برخورد بی رحمانه صدا و سیمای ملی بودم، راضی نیستم که حتی یک فریم از پدرم را از تلویزیون و رادیو خود پخش کنند!

فکر نکنید حالا که مال مطیع نیست، به نفع خودمان مصادره کنیم! نه! تو نمی توانی! ناصر ملک مطیع «تو» نبود! با “مردم” بود. از «تو» نبود! از “مردم” بود…

اگر امروز زنده بودم با “مردم” بودم نه با “شما”! اگر به آن دو نمایش آمدی، از عشق به “مردم” آمدی، به “مردم” احترام گذاشتی نه به “شما”.

تنها فیلم ناصر ملک مطیعی پس از انقلاب

در سال 1395 ممانعت از پخش دو مصاحبه ناصر ملک مطیعی در دو برنامه “مردان و شما” و “دورهمی” جنجال های زیادی را به همراه داشت. و مدیران صدا و سیما دلیل این تصمیم را عدم تایید حضور خود دانستند; مصاحبه هایی که بعد از شش سال پخش نشد.

ناصر ملک مطیعی پس از 35 سال دوری از سینمای ایران سرانجام در سال 1392 در فیلم نقش نگار ساخته علی عطشانی بازی کرد.

این تنها حضور او در اکران پس از انقلاب بود، به جز ایفای کوتاه مدت در فیلم برزخیها ایرج قدری که نامش در تیتراژ فیلم نیامده بود که باعث ناامیدی او شد.

مطلب پخش تصاویر ناصر ملک مطیعی از تلویزیون، او صدای پسرش را انجام داد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا