اخبار روز سینما

پخش برای آماده شدن برای مناظره های ریاست جمهوری







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، پیمان جبلی سرپرست صدا و سیما در گفت و گو با مهر وی با اشاره به آماده سازی رسانه ملی برای انتخابات ریاست جمهوری در 50 روز دیگر گفت: شهادت آیت الله رئیسی برای همه ما در کشور فاجعه دردناکی بود. در ساختار جمهوری اسلامی پیش بینی شده است که در صورت غیبت رئیس جمهور، انتخابات باید قانونی برگزار شود. مهلت 50 روزه برای انتخابات اعمال می شود.

ما چهار دهه است که چنین اتفاقی را تجربه نکرده ایم

وی افزود: این کار بسیار بسیار مهم و بزرگی است و نه فقط صدا و سیما بلکه بیش از چهار دهه است که کشور این تجربه را ندارد. با این حال، ما وظیفه خود دانستیم که بهترین استفاده را از زمان داشته باشیم، به ویژه با توجه به تجربه بسیار خوبی که همکارانمان در انتخابات مجلس داشتند، آمادگی برای فعالیت های انتخاباتی و نقشی که صدا و سیما باید ایفا کند. .

جبلی تصریح کرد: همکاران ما عزم و جدیت لازم را دارند و شهادت آیت الله رئیسی این روحیه و انگیزه را در بین همکاران ما افزایش داده است تا ثابت کنیم ما به عنوان بخشی از مولفه های حکومتی در جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به ما کمک کنند. انتخابات پرشور

وی با اشاره به تشکیل مرکز رای گیری گفت: روز اول خرداد ستاد انتخابات اولین جلسه خود را با حضور تمامی ادارات محتوایی، پشتیبانی و فنی برگزار کرد. رئیس دفتر انتخابات تعیین شده است و از همان روز تماس با تمامی سازمان های برگزار کننده انتخابات برقرار بوده است. فکر می کنم به زودی جلسه مشترکی بین ما و هیئت ها برگزار شود. البته انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورای اسلامی متفاوت است و باید طرح متفاوتی از انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم. امیدواریم با آمادگی همکاران و نیاز ملی که همکاران احساس می کنند بتوانیم این وظیفه را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

مناظره خواهیم داشت

جبلی در پاسخ به مناظره های این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همه برنامه ها در این دوره از انتخابات اهداف چندگانه ای از جمله شناخت نامزدها، افزایش مشارکت، کمک به انتخاب کاندیدای اصلح و همه اتفاقاتی که صدا و سیما به همراه دارد می تواند باشد. تاثير گذار. بله، ما آن را بررسی خواهیم کرد. انجام یک کار خارق العاده یعنی انجام کاری که باید در یک سال در 50 روز انجام شود.

وی در پایان درباره قطعیت داشتن مناظره گفت: حتما مناظره یکی این یکی از ساختارهای مهم در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری است و فکر می کنم مناظره هایی خواهیم داشت که به نحو احسن انجام می شود و از آسیبی که مناظره های ریاست جمهوری در دوره های گذشته متحمل شده بود، فاصله زیادی خواهد داشت.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا