اخبار روز

پترایشویلی در محاصره خشم ایرانیان؛ کاربران اینستاگرام به او رحم نکردند

رفتار غیرورزشی و تحریک آمیز گنو پترایشویلی در فینال المپیک واکنش شدید کاربران ایرانی را برانگیخت. کاربران به صفحه اینستاگرام پترایشویلی حمله کردند و به شدت از او انتقاد کردند.

قهرمان قهرمان گرجستان از شب گذشته 13 پست در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است!

به گزارش هوادار، گنو پترایشویلی به لیست سیاه ورزش مردم ایران اضافه شد.

امیرحسین زارع ستاره کشتی فرنگی ایران در فینال وزن 125 کیلوگرم المپیک پاریس با غلبه بر گنو پترایشویلی به مدال نقره بسنده کرد. این مبارزه که درگیری های جانبی زیادی را به همراه داشت، واکنش های تند طرفداران کشتی و کاربران ایرانی را در پی داشت.

پترایشویلی در تمام طول مسابقه با حرکات نامناسب و غیرورزشی از جمله مشت به زارع و وقفه های عمدی سعی در برهم زدن تمرکز حریف داشت. این رفتار غیرورزشی باعث اعتراض شدید تماشاگران و کارشناسان کشتی شد. پترایشویلی در اوج این رقابت ها با حرکات تحریک آمیز و جشن گرفتن به سبک پیاده با تاج قهرمانی پس از پیروزی، آشکارا به این کشتی گیر ایرانی توهین کرد. این رفتار زشت باعث خشم هواداران ایرانی شد و موجی از انتقادات را علیه پترایشویلی به راه انداخت.

اولین پست گنو پترایشویلی پس از قهرمانی در المپیک و 117 هزار کامنت!

در پی این اتفاقات، کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام پترایشویلی حمله کردند و پیام های اعتراضی متعددی برای وی ارسال کردند. تعداد زیاد کامنت های منفی پترایشویلی را مجبور کرد که تعداد کامنت ها را محدود کند و عکسی با زارع بگذارد تا نشان دهد مشکلی بین آنها وجود ندارد.

با توجه به گستره ایجاد شده به نظر می رسد رقابت زارع و پترایشویلی در مسابقات جهانی پیش رو به یک جنگ روانی همه جانبه تبدیل شود. طرفداران کشتی مشتاقانه منتظرند تا ببینند آیا زارع می تواند در این مبارزه مهم انتقام باخت المپیک خود را از پترایشویلی بگیرد یا خیر.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا